توضیح مدیرعامل بانک رفاه: رونق اقتصادی با تامین مالی طرح های بانکداری اسلامی

توضیح مدیرعامل بانک رفاه: رونق اقتصادی با تامین مالی طرح های بانکداری اسلامی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل اللهانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دومین جلسه کمیته بانکداری اسلامی این بانک گفت: تامین مالی از طریق اجرای بانک رفاه اسلامی و مشارکت در طرح ها و فعالیت های تولیدی تاثیر مثبتی دارد. بر اقتصاد کشور.»
اسماعیل علاگانی افزود: بانکداری اسلامی با فراهم آوردن زمینه مشارکت در تامین مالی پروژه ها به عنوان رکن کلیدی و حیاتی در فعالیت های تولیدی می تواند نظام اقتصادی کشور را از رکود به سمت توسعه و شکوفایی سوق دهد.
وی افزود: در این راستا بانک در تامین سرمایه واحدهای تولیدی واسطه می شود و با جذب سرمایه های خرد و تشویق سرمایه گذاران به مشارکت در پروژه ها و طرح ها به توسعه و رونق فعالیت های تولیدی و اشتغال زایی کمک می کند.
علاگانی بیان کرد: ساختار اجرای طرح تامین مالی از طریق بانکداری اسلامی در بانک رفاه کارگران تدوین شده که بر این اساس ابتدا با سازوکار مشخص، پروژه های دارای توجیه فنی و اقتصادی شناسایی و سپس در قالب مردمی شناسایی شده است. دعوت از سپرده گذاران مشارکت در آنها.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: منابع و سپرده ها در صندوقی مانند صندوق امید به رفاه جمع آوری می شود و سپس از این منابع برای اجرای طرح ها و طرح های تولیدی و اقتصادی استفاده می شود.
علاگانی در پایان تاکید کرد: شرایط مناسبی برای همکاری و هم افزایی بین سازمان ها و بخش های مختلف فراهم شده است و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد اثرات مثبت آن بر زیرساخت های اقتصادی کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید