تکمیل بیمارستان در بخش پاتاوه دنا در هاله ای از بلاتکلیفی


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818869

بیمارستان پاتاوه یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان این شهر در سال های اخیر بوده که تا به امروز به مطالبات آنها عملی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با گذشت 43 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، شاهد خدمات، رشد و توسعه در ابعاد مختلف سلامت، آموزش، مسکن، آب، برق، گاز، محرومیت زدایی بوده ایم. ، توسعه راه ها و در حال افزایش شاخص های علمی و فناوری هستیم.

انقلاب اسلامی به دورافتاده ترین مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی کرد و باعث آبادانی و رشد روستاها شد و پهلوی به کهگیلویه و بویراحمد معروف است.

در این راستا تلاش برای کاهش محرومیت و همچنین توسعه تسهیلات عادلانه که بتواند به نفع مردم و جلوگیری از مهاجرت باشد باید در دستور کار قرار گیرد.

یکی از بخش هایی که در سال های اخیر بارها در رسانه های شهری و حتی استانی و امکانات آن بازتاب پیدا می کند، قسمت پاتاوه است. امروزه این بخش از جنبه های مختلف اما به گفته اهالی به روستاهای همجوار خدمات ارائه می کند. برخی از مشکلات بهداشتی و عمرانی در این منطقه وجود دارد و نمی تواند پاسخگوی رشد جمعیت و نیازهای ساکنان باشد.


cf8a7f12 ebf0 4b90 a549 98b149670025 خبر خاکستری

در همین راستا در بخش پاتاوه موضوع ساخت بیمارستان در سال های اخیر در دستور کار قرار گرفته است، اما هنوز انتظارات برای ساخت و راه اندازی آن آغاز نشده و نبود آن مهاجرت برای دسترسی به بیمارستان های دنا و دنا را به دنبال دارد. یاسوج این مهاجرت ها از یک سو باعث افزایش هزینه خانوارها می شود و از سوی دیگر این سفرها می تواند منجر به حوادث و تلفات جانی شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا در گفتگو با صبح زاگرس گفت: زمین مورد نظر برای بیمارستان در بخش پاتاوه مورد تایید تمامی معاونت های دانشگاه قرار گرفت و پس از تصویب نامه به وزارت بهداشت ارسال شد. سلامتی.

پریسایی با بیان اینکه وزارت بهداشت در مکاتباتی با استان اعلام کرد که این تصمیم به خود استان واگذار شده است، گفت: دفتر فنی دانشگاه اعلام کرد شیب زیاد است و زمین باید به تایید وزارت بهداشت برسد. سلامتی.


135faac3 9569 457c bb9d 2642a396382d خبر خاکستری

وی افزود: خدمات فنی دانشگاه برای تایید زمین بیمارستان با وزارتخانه مکاتبه کرده است و کارشناسان تهرانی باید برای بررسی زمین وارد استان شوند.

شهروندان این اداره کل در گفت و گو با این پایگاه خبری خواستار حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی منطقه برای پیگیری آخرین روند ساخت و بهره برداری از این بیمارستان در این بخش شدند، لذا امیدواری دیرینه آنها را داشته باشند. یک بیمارستان قابل تحقق است. .

در حالی که شهروندان شهرستان و بخش پاتاوه همچنان منتظر مشخص شدن و تعیین آخرین وضعیت بیمارستان در بخش پاتاوه هستند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به تماس های مکرر با این پایگاه خبری پاسخی نداد.درمان حل نشده باقی مانده است و شهروندان انتظار دارند به آن توجه کنند. توسعه درمان در این زمینه همچنان به رکود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید