تکمیل پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه و ارتقای اقدامات تامینی و تربیتی انجام می‌شود

سرپرست زندان‌های استان ایلام در دیدار با بازرس کل استان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه و ارتقای اقدامات تامینی و تربیتی انجام می‌شود.


به گزارش خبرگزاری موج ایلام، اسکندری سرپرست زندان های استان ایلام در دیدار با بازرس کل استان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد و در تقویت فعالیت های اصلاحی و تربیتی نقش ایفا کند.

وی افزود: برخی از ساختمان های نیمه کاره در فاز دوم زندان مرکزی پیشرفت 70درصدی داشتند و برای تکمیل و بهره برداری از آن ها، حمایت و همکاری دستگاه های ذیربط ضروریست.

اسکندری به تحول در زیرساخت ها برای پیشبرد اهداف سازمانی و تفکیک و طبقه بندی کامل زندانیان اشاره ای داشت و عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی و اخلاق مداری در حوزه کاری مورد توجه و در دستور کار است.

روشنی نیز در ادامه به حمایت مستمر از خانواده های زندانیان نیازمند تاکید داشت و گفت: برنامه ریزی منسجم برای اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان در خدمات زندانبانی اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ایجاد شغل و مهارت آموزی در زندان می تواند اصلاح و بازپروری زندانیان را به دنبال داشته باشد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید