تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار دولت است

به گزارش خبرگزاری موج


محمدمهدی اسماعیلی در مراسم بزرگداشت شهید مفتح و شهدای روحانی شهرستان فمنین در مسجد اعظم این شهر در جمع مردم گفت: در سال های اخیر دهه ضعیفی را پشت سر گذاشتیم و در این دهه از نظر علمی، فرهنگی و شاخص‌های اجتماعی و اندیشه‌های مرتبط با آرمان‌های انقلاب همخوانی نداشت، در دولت اجرایی کشور ضربه سنگینی بر راه مردمی‌سازی نهضت وارد کرد و امروز دولت در صدد جبران این ناکامی‌ها و تسریع در روند حرکت است. کار می کند و دولت مبنای و اولویت امور خود را بر همین اساس تعیین کرده است.

وی از افتتاح فاز اول مجتمع فرهنگی هنری نیمه کاره شهر فمنین در سال آینده خبر داد و یادآور شد: امیدواریم فاز اول این مجتمع در سال آینده افتتاح و در دسترس مردم این شهر قرار گیرد. شهر

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این منطقه از شمال استان همدان یکی از نیازمندترین مناطق کشور بود که از حداقل امکانات برخوردار بود و نتیجه این خدمات را می توان در این مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی که برای ایجاد آن ایجاد شد، مشاهده کرد. خدمت رسانی به مناطق نیازمند

وی ادامه داد: امروز یکی از تربیت شدگان مکتب ائمه اطهار(ع) مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده دارد و شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم است و با جدیت برای بهبود عقب ماندگی گذشته تلاش می کند.

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فهرست شهدای گمنام در شورای فرهنگی کل کشور ثبت شده است و شهدای گمنام این بی نامی را از مادرشان فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به ارث برده اند. افزود: در این روز تشییع اخیر پیکر مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور انجام می شود.

وی با قدردانی از مردم شهرستان فامینین برای برگزاری باشکوه بزرگداشت شهید مفتح از شهدای بزرگ وحدت دانشگاه و دانشگاه و از مفاخر بزرگ استان و کشور گفت: شهید مفتح یکی بود. از پیشگامان نهضت امام راحل و نقش مهمی در انقلاب کردستان، شهید مفتح، شهید بهشتی و شهید باهنر از رهبران نهضت امام راحل و از پیشگامان ایجاد وحدت بین دانشگاه و دانشگاه هستند. دانشگاه

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی وی تاکید کرد: علمایی مانند دکتر مفتح دوگانگی ها را شکستند و نشان دادند که در مکتب اهل بیت شکافی بین معارف مدرن، سنتی و دینی وجود ندارد و علم در هر دو حوزه، چه در حوزه و چه در دانشگاه وجود دارد. خدمت به رشد، تعالی، پیشرفت، عمران و آبادانی محترم و محترم هستند.

شهید مفتح با تاکید بر اینکه شهید مفتح نقش مهمی در نهضت های اسلامی در دانشگاه ها داشت و حلقه های زیادی از جوانان پیرامون او شکل گرفت و حضور پررنگی در قلعه مسجد داشت و شکاف همچنان ادامه داشت و قلعه دانشگاه را برای خدمت برگزید و همواره درخشید. این قلعه

اسماعیلی گفت: جای تعجب نیست که در اوایل انقلاب دشمنان جمهوری اسلامی او را کشتند و این عزیز را در عرصه علم کشتند.

وی با اشاره به نامگذاری روز شهادت آیت الله مفتح در هفتم آذرماه از سوی امام راحل به عنوان روز پیوند حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: امروز حکیم و فرزانه در رأس جامعه قرار دارند و دانشگاه حوزه نیز یکی از آن ها بود. متفکرانی که مهمترین آثار علمی را خلق کردند و از حلقه اندیشمندان و علمایی بودند که با ارتباط مستمر با دانشگاه ها فضای انقلاب را گسترش دادند.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدای مفتح رشد و دستاوردهای والای جامعه علمی امروز را به دنبال داشته و کشور ما با دانشمندان فراوان خود در علوم جهانی رسوخ کرده است، افزود: ثمره و نتایج این وحدت و خون پاک این است. پیشرفت های علمی و اتفاقات شگفت انگیزی که امروزه کشور ما در شاخه های مختلف علم پیروز شده و به سرعت در حال پیشرفت است.


آیا این خبر مفید بود؟