تکواندو ایران به گسترش پیام صلح کمک می کند / دوره بین المللی تهران هامدانگ برابر با کلاس جهانی


ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819387

ایران از موقعیت جغرافیایی خوبی در خاورمیانه برخوردار است

مدیر مرکز جهانی آموزش گفت: با توجه به موقعیت خوب ایران در خاورمیانه، این کشور می تواند در انتقال پیام صلح به فدراسیون جهانی تکواندو مفید باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کو کوانگ هون، مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مدیر مرکز آموزشی بین المللی هامدانگ گفت: این دوره بین المللی از داوری قابل قبولی برخوردار بود و فکر می کنم با کلاس جهانی برابری کرد و ما کاملا راضی هستیم. میزبانی تهران میزبان ایران بودیم.

هون در خصوص افتتاح مرکز آموزش جهانی در تهران گفت: این مرکز برای اولین بار پس از کره جنوبی در ایران افتتاح شد که فرصت مناسبی برای برگزاری کلاس هایی برای همسایگان ایران در تهران خواهد بود. ایران از موقعیت جغرافیایی خوبی در خاورمیانه برخوردار است و این کشور می تواند برای تحقق شعار اصلی تکواندو که توسعه صلح جهانی است مفید باشد.

مدیر مرکز جهانی آموزش در خصوص حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو گفت: ابتدا به ساعی بابت سفرش به فدراسیون تکواندو ایران تبریک می گویم. ساعی را با مدال های جهانی و درخشش در المپیک می شناسم و به همین دلیل در ورزش جهان به شهرت رسید. ساعی همیشه به عنوان یک تکواندوکار خوش درخشیده و حالا امیدوارم روزهای خوشی را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو داشته باشد.

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم ایران گفت: ایران کشور خوبی است و مردم بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. هر بار که به ایران سفر می کنم احساس خوبی دارم زیرا مردم با آغوش باز از من استقبال می کنند. ایرانیان از نظر فرهنگی نیز اشتراکات زیادی با کردهای جنوب دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید