تیراندازی با «ماهی» برای روح و روان بازنشستگان

تیراندازی با «ماهی» برای روح و روان بازنشستگان

غلامرضا بنی اسدی: آرامش را برای مستمری بگیر حرام می دانند، گویا این گونه به روح و روان او اهمیت نمی دهند و حافظ را در او نشکنند. نمی دانم چرا در سه چهار سال اخیر افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه با «جنگ اعصاب» همراه بوده است. به نظر می رسد عده ای دوست دارند با فشار روحی کسانی که موهای صنعت ساخت و ساز را سفید می کنند مواجه شوند.

نمی دانم چرا در سه چهار سال اخیر افزایش حقوق و مستمری مستمری بگیران تامین اجتماعی همیشه با «جنگ اعصاب» همراه بوده است. به نظر می رسد عده ای دوست دارند با فشار روحی کسانی که موهای صنعت ساخت و ساز را سفید می کنند مواجه شوند. آنها دوست دارند پای چوبی خود را به بیرون از خانه بکشند و صدای خسته خود را از خیابان بشنوند. مثل اینکه فکر می کنند مهربانی با بزرگترها حرام است، اما چه رفتاری با آنها مجاز است؟

آخرین دسته گلی که مددکاران تامین اجتماعی به آب دادند آنقدر سنگین است که همه آب ها کدر شده است. گروه های بازنشستگی فعال در فضای مجازی گواه وضعیت روحی ای است که برای پدربزرگ ها و مادربزرگ های ایرانی ایجاد کرده اند.

روز شنبه 26 اردیبهشت فیش های حقوقی را آپلود کردند و به جان مردم انداختند. وقتی شب فرا رسید، انگار وقت استراحت است. همه رسیدها به یکباره حذف شدند! من که ذاتاً خوش بین بودم به خودم و دیگران گفتم و می گویم انشاءالله قابل رفع است. مخصوصاً برای به روز رسانی 25 درصد باقیمانده تناسب باقی مانده از 1400. باید بخواهند بعد از اعمال ضرایب 1401 و 1402 آن را به دستمزد اضافه کنند، زیرا در همان روزی که فیش ها موجود بود “چشم نواز” شد و محاسبات انگشت نشان داد که 25٪ به درستی و دقیق به روز نمی شوند. . انشالله وقتی دوباره آپلودش کنند ببینیم اصلاح شده. حق مردم در آخر است و مسئولان محترم نیز نسبت به حقوق مردم حساس هستند. او قطعا خوب خواهد شد.

این را قاطعانه به خودم و دیگران می گویم. فقط نمی دانم چرا آقایان با این قبض های ناقص روح میلیون ها انسان و خانواده را کشتند؟! کسی که شما را دنبال نکرده است ابتدا مشخص می کردی و بعد قبض ها را می آوردی تا دعای خیر مردم فدای سلامتی تو و روح اجدادت شود نه این که الفاظ لعنت بر سرش ریخته شود. زبان خیلی ها این بار گذشت. بازنشستگان هم خواهند گذشت – انشالله. فقط برای خدا و احترام خودت. پس با روح و روان پیشکسوتان صنعت ساختمان و مرزبانانی که عظمت ایران را سفید کردند، بازی نکنید، همین!

دیدگاهتان را بنویسید