تیر دشمن در حمله سایبری بنزینی اصابت کرد/ از مردم عذرخواهی می کنم

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779461

وزیر نفت با بیان اینکه امروز بیش از 3 هزار پمپ بنزین در سراسر کشور فعال است و سوخت رسانی به مردم را تامین می کند، گفت: دشمن قصد داشت با حمله سایبری به مردم ایران آسیب برساند اما با حمایت و صبر مردم، آنها تیرها به صخره برخورد می کنند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد اوجی درباره آخرین وضعیت سوخت رسانی در جایگاه ها گفت: از اولین ساعاتی که سیستم سوخت جایگاه های سراسر کشور دچار اختلال شد، همکاران ما از وزارت نفت نسبت به عرضه بنزین به صورت غیرحضوری و دستی اقدام کردند و این دستور بلافاصله برای همه ارسال شد. مراکز توزیع صادر شده در استان ها و شهرستان های مختلف.

وی ادامه داد: نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کد سامانه کارت هوشمند را تغییر داده و به صورت دستی تبدیل کردند تا مردم بنزین را با قیمت آزاد دریافت کنند.

بیش از 3000 پمپ بنزین وارد زنجیره تامین بنزین شده اند

اوجی گفت: دشمن می خواست با حمله سایبری به مردم ایران آسیب برساند اما با حمایت مردم شریف ایران و صبر و اعتماد آنها به کارکنان خود در وزارت نفت تیرباران شدند.

وزیر نفت گفت: امروز بیش از 3 هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور فعال هستند و سوخت رسانی به مردم می کنند. من به عنوان وزیر نفت از صبر و شکیبایی مردم عزیزم تشکر می کنم و اگر در ساعات اولیه دیر آمدند عذرخواهی می کنم.

وی گفت: در جلسه امروز هیئت دولت گزارشی از آخرین وضعیت جایگاه های رئیس جمهور ارائه کردید و ایشان از اعتماد مردم به وزارت نفت و اقدامات کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز تشکر کردند. محصولات.”

اوجی افزود: در حال حاضر 300 جایگاه بنزین در سراسر کشور سهمیه بنزین خودروهای دارای کارت سوخت را ارائه می کنند که فهرست این جایگاه ها در سایت شرکت ملی صدا و سیما قابل مشاهده است.

سهمیه کارت سوخت خودرو حفظ می شود

وزیر نفت افزود: مردم باید نسبت به حفظ سهمیه کارت سوخت خود دقت کنند و به محض فعال شدن همه جایگاه های سوخت، بتوانند از آن سهمیه استفاده کنند.

هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم

وی تاکید کرد: لطفا به شایعات افزایش قیمت بنزین توجه نکنید، این شایعه را قاطعانه تکذیب می کنیم و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

اوجی افزود: همچنین ذخایر بنزین کشور در وضعیت خوبی قرار دارد و کمبود بنزین برای تحویل به جایگاه ها نداریم، حتی صادرات بنزین و گازوئیل نیز در هفته های آینده آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید