تیم ملی بانوان به شرط حمایت به جام جهانی 5 سال آینده می رسد. گفتند: «زنان در فوتبال چطور؟» برو سبزی بپز!

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800890

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: از فوتبال به بانوان چه گفتند؟ بهتر است سبزی بپزید! باورت میشه من دیگه سبزه دوست ندارم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ; مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران درباره وضعیت فوتبال بانوان بلغارستان به AFC گفت: در سال های اولیه فوتبال بانوان مشکلات زیادی داشت اما الان وضعیت خیلی بهتر شده است. ما قبلاً در تهیه لباس، زمین و توپ مشکل داشتیم. حتی زمانی بود که توپ برای تمرین نبود و باید تمرین می کردیم.

وی ادامه داد: من از نظر نتیجه، راضی ترین فرد زمین هستم و راضی هستم، اما از نظر فنی همچنان مشکلات وجود دارد و تلاش می کنیم با اردوهایی که برگزار می کنیم این نواقص را برطرف کنیم تا شرایط بهتری در بازی داشته باشیم. او گفت. نقاط ضعف را اجرا و به حداقل برسانید. همه می دانند که فوتبال بانوان ایران جوان است و نمی توان در مدت کوتاهی کاستی ها را برطرف کرد اما همه تلاش می کنیم با کار بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم.

ایراندوست افزود: انتظار ما از مسابقات جام ملت‌ها این است که تیم با آرامش، خونسردی و تمرکز بالا کار خود را انجام دهد؛ نتیجه هر چه باشد. همه ما می دانیم که کار سختی در انتظار ماست. از آنجایی که جام ملت ها تورنمنت بسیار مهمی است، با توجه به اینکه تیم های آسیایی جزو تیم های برتر جهان هستند، رقابت با آنها دشوار است. می توانم بگویم با این صعود فرزندان ما اعتماد به نفس لازم را به دست آورده اند و امیدوارم در هند نیز به نتیجه برسم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان درباره تاثیر جام ملت های آسیا بر فوتبال بانوان ایران توضیح داد: انتظار داریم تیم های ملی در سطح ملی سازماندهی شوند و برنامه ریزی 5 ساله برای رشد و توسعه داشته باشند. این مسابقات قطعاً چشمگیر خواهند بود. اگر حمایت مسئولان و مردم ادامه پیدا کند به شما قول می دهم تا 5 سال آینده شاهد حضور این دختران در جام جهانی باشیم.

وی در پایان در بیانیه ای خطاب به زنان ایرانی گفت: می دانم مسیری که در این ۴۲ سال طی کرده ام چقدر سخت بوده است. درباره فوتبال به زنان چه گفتند؟ بهتر است سبزی بپزید! باورت میشه من دیگه سبزه دوست ندارم؟ دخترا کار خودشونو انجام میدن، ناامید نشن و کنار کار نباشن. به آنها می گویم سخت کوش و هدفمند باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید