تیم ها می توانند تا 5 جنگنده را تغییر دهند / ما میزبان ارتش های جهانی خواهیم بود

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779166

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: تیم ها در عرض یک هفته می توانند تا 5 رزمی کار را تعویض کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی درباره مسابقات لیگ کشتی گفت: نزدیک به دو سال است که کشور به ویروس کرونا مبتلا شده است. ما باید شرایطی را برای سلامت ورزشکارانمان ایجاد می کردیم. پارسال که لیگ کشتی را شروع کردیم شرایط خاصی در کشور حاکم بود و بسیاری از کارشناسان به لیگ انتقاد داشتند. سال گذشته مسابقات را به صورت متمرکز و در شرایط قرنطینه فقط در تهران برگزار کردیم. امسال تعداد تیم های ما دو برابر شده است. اگر مسابقات دو طرفه بود سلامت ورزشکاران به خطر می افتاد.

وی افزود: امسال المپیک و سپس مسابقات جهانی داشتیم و بیشتر کشتی گیران ما دو مسابقه سخت را پشت سر گذاشتند. اگر بخواهیم بازیکنان هر هفته رفت و آمد کنند و وزن کم کنند، شاید منافع ملی مبارزه در کشور به خطر بیفتد. شورای فنی سازمان لیگ تشکیل جلسه داد و در نهایت مقرر شد مسابقات به صورت متمرکز دو طرفه برگزار شود. هر گروه یک دور رفت دارد و میزبان به صورت داوطلبانه و دوره ای به رقابت می پردازد. او یک هفته استراحت می کند و به دور برگشت می رسد و در نهایت مرحله نیمه نهایی و فینال برگزار می شود.

نصیرزاده برای تعداد تیم های منتخب ادامه داد: از هر گروه تیم اول به 4 تیم می رسد. در جلسه ای که با مدیران باشگاه داشتم، آنها می خواستند از هر گروه دو تیم هدایت شوند. با توجه به مصلحت کشور و با در نظر گرفتن مسابقات آتی امید جهان و ارتش های جهان که میزبان آن هستیم و نیاز مربیان تیم های کشتی ایران و ایران، تصمیم بر این شد که از هر گروه یک تیم به لیگ برتر اعزام شود. بعدی. حلقه پیدا کنید.

رئیس سازمان لیگ کشتی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات نیمه نهایی گفت: این هفته یک دور کشتی داریم و هفته آینده یک دور کشتی و سپس یک دوره کشتی و سپس یک دوره چهارم کشتی داریم. در هفته چهارم دی ماه “تیم ها یک هفته فرصت دارند تا قرارداد امضا کنند و می توانند تا 5 کشتی گیر را جایگزین کنند. در هفته دوم آذرماه بیست و یکمین قهرمان کشتی آزاد و فرنگی مشخص می شود.”

نصیرزاده که با رادو ورجس صحبت می کرد، در پایان خاطرنشان کرد: هر باشگاه می تواند حداکثر 25 کشتی گیر ثبت نام کند، به جز باشگاه هایی که کشتی گیران و ورزشکاران خارجی از پرچمدار خود در مرحله نیمه نهایی یا بازی های برگشت استفاده می کنند. معمولا 2 یا 3 کشتی گیر محروم می شوند و باشگاهی که در مسابقات کشتی قهرمان نشده است رضایت این باشگاه را دریافت می کند و می تواند از این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید