ثبت اولین مرگ ناشی از آمیکرون در آمریکا

زمان: 09:28
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793783

اولین مورد مرگبار یک بیمار پرخطر با ایمیکرون در ایالات متحده روز دوشنبه در تگزاس گزارش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ای بی سی نیوز، لنا هیدالگو، قاضی شهرستان هریس، تگزاس، اعلام کرد که اولین مرگ ناشی از آمیکرون در این شهر گزارش شده است.

هیدالگو افزود: مردی که جان خود را از دست داد مردی حدودا 50 ساله بود که در ربع دوم هریس زندگی می کرد.

گفته می شود که این مرد واکسینه نشده است. این خبر ساعاتی پس از آن منتشر شد که هیدالگو سطح تهدید ویروس کرونا در این شهرستان را به “قابل توجه” رساند.

این خبر پس از آن منتشر شد که مرکز پزشکی تگزاس از افزایش موارد و بستری شدن در بیمارستان خبر داد. هفته گذشته تنها نتیجه آزمایش حدود 2094 نفر در روز در تگزاس مثبت بود که تقریباً سه برابر بیشتر از هفته قبل است.

بررسی های اولیه نشان می دهد که نوع Amicron Corona بسیار قابل حمل تر از نسخه های قبلی است و در برابر واکسن ها مقاوم تر است. با این حال، مانند انواع قبلی، افرادی که واکسینه شده اند کمتر علائم جدی را نشان می دهند و در نهایت در بیمارستان بستری می شوند.

با توجه به شیوع بالای امیکرون، آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی در ایالات متحده، پیش‌بینی می‌کند که آمیکرون گونه غالب در ایالات متحده «طی چند هفته آینده» خواهد بود و می‌تواند بر بیمارستان‌هایی که در حال حاضر تحت فشار هستند فشار بیاورد. صعود کردن. عفونت ویروسی دلتا افزایش دادن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید