ثبت نام بلیت فروشی تیم ملی ایران در جام جهانی


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823661

علاقه مندان به خرید بلیت تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر با توجه به محدودیت تعداد بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال می توانند در قرعه کشی ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کارگروه ویژه بلیت فروشی تیم ملی ایران برای جام جهانی و پس از اختصاص سهمیه محدود فدراسیون فوتبال ایران در سه دیدار ملی تیم حاضر در مرحله گروهی مسابقات فیفا در صورت محدود بودن ظرفیت، مراحل خرید بلیت به صورت قرعه کشی انجام می شود.هواداران تیم ملی در کشور می توانند برای شرکت در قرعه کشی بلیت از طریق سامانه فروش بلیت فدراسیون اقدام کنند. .

ثبت نام در سامانه ticket.ffiri.ir از ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 5 اردیبهشت آغاز و تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام:

2- ثبت نام در سایت به منزله خرید بلیط بازی نیست و فدراسیون فوتبال فقط موظف به تهیه بلیط برای برندگان قرعه کشی خواهد بود که وجه لازم را در موعد مقرر پرداخت نمایند.

2- ثبت نام علاقه مندان رایگان و بدون دریافت وجه می باشد زیرا تنها برندگان قرعه کشی جهت تکمیل مراحل خرید پس از پایان مهلت ثبت نام در مدت زمان معینی باید وجوهی را از محل بلیط پرداخت نمایند.

3- هر سرگروه در هنگام ثبت نام می تواند برای خود و حداکثر سه نفر همراه (در مجموع 3 نفر در هر گروه) در هر مسابقه یک بلیط انتخاب کند.

2- پس از ثبت نام، قرعه کشی در روزهای 9 و 10 فروردین بر اساس مکاتبات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) انجام می شود و اسامی برندگان از سوی فیفا برای فدراسیون فوتبال ایران و با ارسال پیامک ارسال می شود. و حساب کاربری هر فرد در سامانه ثبت نام جهت خرید بلیط اعلام خواهد شد.

3- قیمت بلیت مطابق با کرایه مصوب فیفا بر اساس معادل تومان قیمت ریال قطر به اضافه 3 درصد کارمزد (بر اساس مجوز فیفا) در بازه زمانی فوق الذکر (بند 1) می باشد.

2- برندگان قرعه کشی تا ساعت 4 صبح روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه فرصت واریز وجه و تکمیل مراحل خرید را خواهند داشت. عدم پرداخت در پایان مهلت اعلام شده به منزله انصراف از خرید بلیت و جایگزینی آن از لیست رزرو تعیین می شود و اولویت با قرعه کشی خواهد بود. همچنین اعضای رزرو پس از اعلام تا ساعت 7 صبح روز شنبه 6 اردیبهشت ماه فرصت پرداخت و تکمیل مراحل خرید بلیت را خواهند داشت.

2- اطلاع از اتمام مراحل ثبت نام یا پذیرش در قرعه کشی و همچنین تایید پرداخت و خرید نهایی بلیط از طریق پیامک 10009892 انجام می شود و هرگونه پیامک ارسالی از شماره دیگری در این خصوص مورد تایید قرار نخواهد گرفت. فدراسیون فوتبال سود می برد.

2- با توجه به غیرقانونی بودن خرید و فروش بلیت در بازار آزاد، ثبت نام افراد به منظور اعلام آمادگی هر فرد برای دریافت بلیت مسابقات جام جهانی تلقی می شود و در صورت برنده شدن و تکمیل این فرآیند، امکان انتقال وجود دارد. بلیط برای شخص دیگری وجود ندارد.

بر این اساس فدراسیون فوتبال مسئولیتی در قبال افراد یا شرکت ها، آژانس های مسافرتی و یا افرادی که به طور غیرمستقیم از شخص ثالث اقدام به خرید بلیط کنند، نخواهد داشت.

3- سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران مختص هواداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقه مندان به خرید بلیت بازی های تیم ملی در خارج از ایران می توانند برای خرید بلیت در سایت فیفا ثبت نام کنند.

3- اولویت با قرعه کشی با هوادارانی است که برای خرید بلیت هر سه بازی مرحله گروهی تیم ملی ثبت نام کرده اند و کسانی که قصد خرید بلیت یک یا دو بازی تیم ملی در این مرحله را دارند، اولویت بعدی خواهد بود همچنین اولویت بندی و یا تاخیر در ثبت نام تاثیری در افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی نخواهد داشت و ثبت نام در ساعات اولیه هیچ تفاوتی با ساعات پایانی مهلت ثبت نام نخواهد داشت تا شانس خرید بلیط افزایش یابد.

لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال تنها مسئول فروش بلیت های دریافتی به عنوان سهمیه فیفا در این سه دیدار بوده و مسئولیتی در قبال حضور ذینفعان در قطر، بلیط هواپیما و اقامت در آن کشور نخواهد داشت.

علاقه مندان به ثبت نام و تهیه بلیت جهت کسب اطلاعات تکمیلی در تمامی مراحل ثبت نام و خرید می توانند سوالات خود را به شماره 1 و 4 نرم افزار واتس اپ و همچنین به آدرس ایمیل Ir-ticket2022@ffiri.ir ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید