ثبت نام بیش از 54000 ایزدی در نهضت ملی مسکن

ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799779

معاون مسکن و راه سازی و شهرسازی یزد خبر داد؛

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی یزد گفت: بیش از 54 هزار یزدی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و بیش از 23 هزار و 500 نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان خواجه رضایی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال از روز گذشته در یزد آغاز شد، اظهار کرد: ثبت نام ویژه مردان مجرد یک ماه به طول می انجامد اما طبق قانون تا تحویل مسکن، متاهل باشید. .

وی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان تا زمان تحویل خانه ازدواج نکرده باشند، قیمت زمین با نظر کارشناسی محاسبه می شود و مردم باید این هزینه را پرداخت کنند.

معاون مسکن و راه و شهرسازی یزد گفت: در طرح نهضت ملی مسکن که تا 15 دی ماه ادامه داشت بالغ بر 54 هزار یزدی در سامانه ثبت نام مربوطه شناسایی شده اند که از این تعداد حدود 23 هزار و 500 نفر واجد شرایط هستند.

خواجه رضایی با اشاره به اینکه واجدین شرایط می توانند در هفته آینده با مراجعه به دفاتر پیشخوان مراحل ثبت نام را پیگیری کنند، گفت: سهمیه استان یزد در طرح ملی مسکن حدود 54 هزار واحد برای 4 سال است که در صورت پاسخگویی افراد بیشتر با شرایط، سهمیه تعیین می شود. افزایش خواهد یافت.

خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یزد در پایان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای یزد واقع شده و مراحل قانونی را طی می کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید