ثبت نام تابستانه سایپا آغاز شد + جزئیات

ثبت نام تابستانه سایپا آغاز شد + جزئیات

سایپا برای پیش فروش ساینا اس اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوئیک آر اتوماتیک در تابستان 1402 دعوت نامه صادر کرده است.

گروه خودروسازی سایپا پایان اولین پیش فروش تابستان 1402 را اعلام کرد.در این طرح ساینا اس اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوئیک آر اتوماتیک با موعد تحویل آذر 1402 به فروش می رسد.

اولین ثبت نام سایپا 1402 از فردا سه شنبه 15 تیرماه آغاز می شود. در زیر مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در پیش فروش جدید سایپا آمده است.

تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تیر 1402 تنها با مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی. saipa.iranecar.com در صورت تکمیل وجه از طریق سایت دیگر، سایپا مسئولیتی نخواهد داشت.

داوطلبانی که در طرح جوانان جمعیت ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان اولین اولویت در زمستان 1402 برای دریافت خودروهای ساینا اس اتوماتیک، کوئیک پلاس اتوماتیک و کوئیک آر اتوماتیک و از این گروه صنعت امروز (دوشنبه) تایید و به گروه خودروسازی سایپا ارائه شده است. 14 تیرماه) پیامک برایشان ارسال شده است، طبق بخشنامه می توانند از فردا (سه شنبه 15 تیرماه) وجه را به حساب خودروی خود واریز کنند.
سایپا به کدام مادران خودرو قیمت کارخانه می دهد؟

بر اساس آنچه تاکنون گفته شد، مادران دارای دو فرزند و بیشتر می توانند با تکمیل مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو مادران از سهمیه 50 درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما همه مادران دو یا چند فرزند ندارند. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم یا بیشتر خانواده از آبان 1400 به بعد متولد شود.

دیدگاهتان را بنویسید