ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلستان از بهمن ماه آغاز می شود / امروز تحصیل و کار بر عهده دانشجویان است.

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790649

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت؛

خان احمدی گفت: متقاضیان پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی از واحدهای دانشگاهی علمی کاربردی می توانند به سایت سنجش مراجعه کنند.

حسین خان احمدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با حضور در دفتر ما در گلستان به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

خان احمدی در سخنانی در روز دانشجو گفت: دانشجویان قشر نخبه و دانشگاهی کشور هستند و باید وظایف خود را بشناسند و در این راه گام بردارند.

وی افزود: 16 شهید دانش آموز وظیفه داشتند در برابر استکبار مقاومت کنند و امروز دانش آموزان وظیفه دارند درس بخوانند و با دانش و مهارت خود به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کنند.

وی گفت: دانش آموزان باید به فناوری روز مجهز شوند و کسانی که توان بیشتری دارند روی کارآفرینی تمرکز می کنند و کارآفرینی فشاری را که بر دولت برای ایجاد اشتغال وارد می شود را از بین می برد.

خان احمدی به ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی گلستان اشاره کرد و افزود: 2800 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می کنند و بیش از 700 استاد در استان با این دانشگاه همکاری می کنند.

وی افزود: علاوه بر تمدید رشته ها در مهرماه، سه رشته مهندسی فناور در بهمن ماه برای هر مرکز اضافه شد و در حال پذیرش دانشجو هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ادامه داد: متقاضیان پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند به سایت سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید