ثبت نام داوطلبین نشان از عزم جدی همه وفاداران به نظام در استان است/ثبت نام ۱۴۹۵ نفر در انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: ثبت نام های داوطلبین نشان از عزم جدی همه وفاداران به نظام در گروه های مختلف برای یک حماسه ماندگار دیگر در استان فارس است.


به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس،گفت:ثبت نام های داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های پانزده گانه استان فارس نشان از عزم جدی همه وفاداران به نظام در گروههای مختلف برای یک حماسه ماندگار دیگر در استان است. 

وی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان و تنوع اقشار ثبت نام کننده نسبت به سایر ادوار رشد خیلی خوبی را نشان می دهد که این نشان از بصیرت بالای ملت ما در صحنه های حساس برای خنثی کردن توطئه های دشمنان خارجی و جریان نفاق داخلی با وحدت روز افزون برای تقویت ایران اسلامی مقتدر است. 

اسماعیل قزل سفلی افزود : تعداد ۱۴۹۵ نفر از داوطلبین گرامی ثبت نام خود را نهایی کردند که از این تعداد ۱۳۱۶ نفر مرد و تعداد ۱۷۹ نفر زن هستند بیشترین رده سنی بین ۳۰ تا ۴۵ هستند که نشان از جوان بودن ثبت نام کنندگان می دهد. 

وی با بیان اینکه از جهت مدرک تحصیلی ۶۸ نفر کارشناسی و تعداد ۱۱۶۴ نفر کارشناسی ارشد و تعداد ۲۳۹ نفر دکترا و تعداد ۲۴ نفر حوزوی هستند که در این میان حضور ایثارگران ۳۴۴ نفر ۲۳ درصد و بیش از ۵۰ درصد جوانان قابل توجه هست که در این میان ۵۸ نفر هم دارای سابقه نمایندگی هستند گفت: حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با تعداد ثبت نامی ۵۳۱ بیشترین و حوزه انتخابیه اقلید با ۴۱ نفر کمترین ثبت نامی را دارند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید