ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر پیام نور امروز 11 اسفند 92 + جزئیات

ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر پیام نور امروز 11 اسفند 92 + جزئیات

روز جدید : ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه پیام نور (سطح 22) از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش راه اندازی شده و تا روز جمعه 20 اسفندماه ادامه دارد.

با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت، هر داوطلب می تواند در کد ثبت نام و آزمون مربوطه شرکت کند و داوطلبان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت احراز شرایط، شخصاً با درگاه اطلاع رسانی سازمان تماس بگیرند. www. سنجش. org برای خرید کارت اعتباری برای ثبت نام در آزمون پرداخت و سپس مراحل بعدی را دنبال کنید.

راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد کامل دانشگاه پیام نور 1400 همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد.

به متقاضیان توصیه می شود با توجه به دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا پیش نویس فرم درخواست را در دفترچه راهنمای مذکور پر کرده و سپس با توجه به پیش نویس فرم با مراجعه به درگاه اطلاعاتی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم بر اساس آن را دریافت کنند. در برنامه نرم افزار نام را وارد کنید. همچنین متقاضیان در درج اطلاعات ثبت نام دقت لازم را داشته باشند. در صورت مغایرت موارد مندرج در درخواست ثبت نام با مدارک متقاضی، در صورت قبولی در آزمون، طبق ضوابط با وی رفتار خواهد شد.

طبق برنامه زمان بندی آزمون کارشناسی ارشد کامل 1400 دانشگاه پیام نور (نوبت بیست و دوم) روز جمعه 24 تیر 1301 برگزار می شود که داوطلبان برای شرکت در آزمون باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی نقشه پرینت و راهنمای شرکت در آزمون را تهیه کنند. این سازمان از سه شنبه 21 تیر لغایت پنجشنبه 23 تیرماه.

با توجه به تاثیر 20 درصدی معدل در مقطع کارشناسی، اکیداً توصیه می شود که متقاضیان معدل خود را در مقطع کارشناسی با دقت وارد کنند. شایان ذکر است معدل لیسانس و معدل موزون آنها 20 درصد بر نمره کل داوطلبان تأثیر خواهد داشت.

همچنین داوطلبانی که در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در حال گذراندن دوره کارشناسی هستند باید با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت نسبت به تصحیح و درج معدل لیسانس خود تا مرحله چاپ کارت اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید