ثبت نام طرح حرکت خبرنگاران 1402 + جزئیات

ثبت نام طرح حرکت خبرنگاران 1402 + جزئیات

سخنگوی شهرداری تهران گفت: مراحل ثبت نام طرح حرکت خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاران 1402 از 30 اسفند آغاز و تا 10 فروردین 1402 ادامه دارد.

عبدالمطهر محمد هانی با اشاره به آغاز ثبت نام طرح جنبش خبرنگاری 1402 گفت: روند ثبت نام طرح جنبش خبرنگاری و کارت بلیت روزنامه نگاری سال 1402 از 30 اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 10 فروردین ادامه دارد. 1402 آقای.

سخنگوی شهرداری پایتخت با بیان اینکه اصحاب رسانه می توانند مانند هر سال با مراجعه به سامانه «تهران من» نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، جزئیات و نحوه این درخواست را ذکر کرد و ادامه داد: خبرنگاران باید پس از ورود به این سامانه اقدام کنند. و در قسمت نام و نام خانوادگی کلیک کنید وارد قسمت “من خبرنگار هستم” و سپس مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه روزنامه نگار یا 10 اثر خود را در این قسمت آپلود کنید.

رئیس مرکز روابط و ارتباطات بین الملل شهرداری تهران افزود: همچنین اصحاب رسانه و داوطلبان باید در سامانه جامع رسانه ای کشور e-resaneh.ir ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه برای تسریع در روند فروش بلیت مطبوعات فقط می توانند در برنامه سفر یا کارت مطبوعات ثبت نام کنند.

به گفته محمد هانی افرادی که در طرح ترافیک ثبت نام کنند اما سهمیه رسانه ای این طرح در محل کارشان به آنها تعلق نگیرد به صورت خودکار کارت بلیط خبرنگار دریافت می کنند.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان گفت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری امسال تا پایان تخصیص سهمیه سال 1402 اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید