ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن از 15 تیرماه


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878895

وزیر راه و شهرسازی از آغاز مجدد ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در ۱۵ تیرماه خبر داد و گفت: محدودیتی برای بهره برداری از توان انبوه سازان خوشنام نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بهسازی نهایی متقاضیان طرح ملی مسکن تا 15 تیرماه تمدید شده است، افزود: کنار بگذارید تا متقاضیان بیشتری در این طرح حضور یابند.

وی افزود: پس از 15 تیرماه سامانه طرح های حمایتی مسکن از متقاضیان جدید به مدت 15 روز باز می شود تا همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پالایش شده، امکان ثبت نام از افراد جدید نیز فراهم شود.

وی درباره افتتاح حساب داوطلبان پیشرفته و تایید صلاحیت شده که در بانک معرفی شده اند نیز توضیح داد: مدیران کل راه و شهرسازی باید دقت کنند حداکثر زمان لازم برای افتتاح حساب داوطلبان معرفی شده در بانک ها دو نفر باشد. هفته ها مسکن ملی سرعت لازم را پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس ماده 4 قانون جهش مسکن، بانک ها باید 20 درصد تسهیلات را به حوزه مسکن اختصاص دهند، گفت: تا پایان شهریور ماه از مرز دو میلیون واحد نیز فراتر رود. بانک ها باید نهایت همکاری را داشته باشند. همچنین در بند 5 ماده قانون جهش تولید مسکن تاکید شده است که وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین زمین از اراضی دولتی برای اجرای طرح های قانون تولید جهش مسکن اقدامات لازم را انجام دهد. ماده 10 قانون مذکور.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه محدودیتی برای استفاده از فرصت های پیمانکاران و انبوه سازان صاحب نام در اجرای طرح ملی مسکن وجود ندارد، تاکید کرد: در اکثر استان ها بهسازی در مرحله نهایی است که باید انجام شود. شتاب گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید