ثبت نام 4 میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن / رصد اطلاع رسانی مجدد یک میلیون و 500 هزار کاندیدای برنامه اقدام ملی

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798709

بر اساس آمار اعلام شده، اطلاعاتی حدود 4 میلیون نفر برای نظارت در سامانه نهضت ملی مسکن وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اطلاعات مستند دریافتی از سامانه وزارت راه و شهرسازی در نهضت ملی مسکن، علیرغم گذشت 2.5 ماه از آغاز ثبت نام، 2 میلیون و 506 هزار و 63 نفر برای ساخت و ساز ثبت نام کرده اند. 4 میلیون خانه برای 4 سال.

علاوه بر آمار ثبت نام کنندگان جدید نهضت ملی مسکن، به گفته وزیر راه و شهرسازی در برنامه نگاه یک، با توجه به تغییر قوانین تعیین متقاضیان واجد شرایط برای تسهیل شرایط از جمله کاهش زمان سکونت در شهر درخواستی به جز تهران، متقاضیان 5 مرحله ثبت نام برنامه اقدام ملی که پیش از این با شرایط قبلی ناموفق بود، در سامانه پالایشی وزارت راه و شهرسازی بررسی می شود.

بر اساس آمار، تعداد نامزدهای برنامه اقدام ملی در 5 مرحله که اطلاعات آن در حال بازنگری است، یک میلیون و 451 هزار و 528 نفر است.

با توجه به این آمار، در حال حاضر در سامانه نهضت ملی مسکن اطلاعات حدود 3 میلیون و 967 هزار و 591 متقاضی ثبت شده و روند رصد اطلاعات این تعداد متقاضی با طرح ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال آغاز می شود.

آمار ثبت نام نهضت ملی در شرایطی است که تنها در نیمی از شهرهای کشور شرایط ثبت نام فراهم است و به گفته مدیرکل خدمات مسکن وزارت راه و شهرسازی شرایط ثبت نام داوطلبان در سایر شهرها از دوشنبه 20 ژانویه می باشد. ایجاد خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید