ثبت نام محدود متقاضیان وام 800 میلیونی بدون سپرده خواب با 6 ماه تنفس و سود 4 درصد

ثبت نام محدود متقاضیان وام 800 میلیونی بدون سپرده خواب با 6 ماه تنفس و سود 4 درصد

افراد برای دریافت وام خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی می توانند به صورت آنلاین سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند. نرخ سود این ابزار 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است. ضمانت اصلی دریافت این وام بر اساس سقف تسهیلات و رتبه اعتباری اعلام شده است. در کل برای دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی یا اعتبار کاری داشته باشید. لازم به ذکر است، مشمولان این تسهیلات امکان خرید انواع کالا اعم از مبلمان، لوازم خانگی، فرش و … را از مرکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی بین الملل دارند. نمایشگاه ها.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و کل مبلغ وام و سود 130 میلیون و 248 هزار و 624 تومان خواهد بود.

بانک آینده در سال 1392 فعالیت خود را با هدف گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت های بانکی بین المللی، حرکت به سمت تشکیل موسسه مالی تخصصی چند منظوره مادر و … آغاز کرد. این بانک در حال حاضر با نیروهای کارآمد و کافی در حال ارائه خدمات به مشتریان خود در حوزه های خرده فروشی، بانکداری تجاری، نهادی و انحصاری است.

این گروه تاکنون موفق به کسب تندیس بهترین بانک ایران به انتخاب یورومانی، بانک سال ایران به انتخاب بنکر و … شده است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون پول و اعتبار، مقرر شد سقف فردی وام قرض الحسنه بانک های قرض الحسنه از دو میلیارد ریال به سه میلیارد ریال افزایش یابد.

همچنین مبلغ وام شرکت های حقوقی (بنگاه های کوچک و دانش بنیان) از 5 میلیارد ریال به 7.5 میلیارد ریال افزایش می یابد.

بر این اساس، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت قرض الحسنه با رعایت سایر شرایط و ضوابط ممکن است سقف تسهیلات قرض الحسنه را افزایش دهند. / ایسنا

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به مشکلات موجود در نحوه پرداخت اعتبارات اشتغال خانگی و تکمیل اطلاعات جامع این اداره کل، گفت: بانک اطلاعاتی مربوط به مشاغل خانگی در استان تهیه شده است.

زینب عبداللهی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بانک اطلاعاتی را ایجاد کرده ایم تا تسهیلات مشاغل خانگی را برای متقاضیان مشاغل خانگی بهتر و منصفانه کنیم تا این مشاغل ساماندهی شوند و بر اساس این پایگاه در قم 800 نفر از بانوان کشورمان به مشاغل خانگی مشغول هستند. کسب و کار و در این زمینه فرم هایی برای این 800 نفر از گروه بازرگانی تهیه شده است.

وی افزود: سال گذشته سه کار مهم انجام دادیم که امسال نیز پیش بینی می شود ادامه داشته باشد. ما ابتدا تفاهم نامه ای را با بنیاد برکت امضا کردیم تا به زنانی که در مشاغل خانگی و مشاغل کوچک کار می کنند کمک کنیم. آنها در صدد ارائه تسهیلات هستند و نتیجه آن تسهیلات چهار درصدی با فضای تنفسی شش ماهه برای مشاغل خانگی بود که مورد استقبال این زنان قرار گرفت.

مدیرکل بانوان و خانواده استان قم با اشاره به بانوانی که در حوزه های دانش بنیان نیز فعال هستند، گفت: برای برخی شرکت های دانش بنیان که متولیان آن خانم ها هستند و برای آن دسته از بانوانی که کار می کنند وام 800 میلیون تومانی در نظر گرفته ایم. کسانی که در خانه کار می کنند نگاهی به وام 100 میلیون تومانی داشتیم که تاکنون به 100 نفر پرداخت شده است. به منظور تربیت زنان برای کار بهتر در حوزه کسب و کار، آموزش هایی را نیز با تفاهم نامه با دانشگاه علمی و کاربردی ارائه کردیم.

عبداللهی با اشاره به مشکل و چالش عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان در قم گفت: مهم ترین مشکلی که زنان قم با آن مواجه هستند نبود بازار است. ما باید جایی برای فروش محصولات زنانه داشته باشیم. بر اساس تفاهم نامه منعقده با سازمان همیاری شهرداری، نمایشگاه دائمی جنب منطقه قم در هر تاریخ لازم در دسترس بانوان قرار می گیرد.

وی افزود: پنج نمایشگاه برای فروش محصولات مشاغل خانگی بانوان برگزار می شود و دو هدف در حوزه بازار و فروش داریم، یکی مکانی در پردیسان برای نمایش محصولات و دیگری مکانی است که در آن ایجاد می کنیم اما ظرفیت و توانایی زنان برای حضور بازار دائمی هم باید در نظر گرفته شود./پرشیا

وام 500 میلیونی با سپرده یک ماهه بگیرید
مشتریان بانک ملت با ایجاد میانگین حساب مناسب به دلیل کمبود نقدینگی این امکان را دارند که تا سقف 500 میلیون تومان وام از طرح «شایان» دریافت کنند.

افراد در صورتی می توانند از بانک ملت وام 500 میلیونی دریافت کنند که حداقل 1 ماه از سپرده گذاری آنها در یکی از شعب این مجموعه گذشته باشد. نرخ سود این وام بر اساس ضریب برابری تسهیلات و مدت سپرده گذاری بین 8 تا 18 درصد اعلام می شود. افرادی که این تسهیلات را می خواهند بر اساس اعتبار کار تایید می شوند. ضمنا متقاضیان این سایت باید دارای ضامن رسمی باشند. حداکثر مدت بازپرداخت این ابزار 60 ماه است.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12696714 تومان می باشد. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید