ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر مازندران آغاز شد


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841869

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد؛

علی باقری از آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر مازندران در راستای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و ارائه فرصت های این بخش برای تعاون در جامعه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باقری در گفت و گو با بالا گفت: معتقدیم همکاری در راستای تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی بوده و به عنوان راهکاری موفق در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: در همین راستا هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر به منظور ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی و همچنین ارائه الگوهای برتر تعاونی در سطح استانی و کشوری برگزار می شود.
مدیرکل تعاون کار و کمک اجتماعی مازندران گفت: تعاونی های استانی می توانند از امروز تا بیستم خردادماه به صورت همزمان از سامانه کامل و هوشمند بخش تعاون از آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir بازدید کنند. در سراسر کشور تعاونی‌های خود را ثبت یا به‌روزرسانی کنید، از جمله بخش‌های رتبه‌بندی (شاخص‌های کمی) و بخش‌های جشنواره، از جمله فرم‌های شاخص کیفیت.
حفاری به حوزه های مختلف اقتصادی تعاونی های متقاضی ثبت نام در این جشنواره اشاره کرد و گفت: روندهای این دوره از جشنواره; دام، کشاورزی، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعت، معدن، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، وام، اعتبار، مسکن، ساخت و ساز، تامین نیاز صنایع توزیع، صنایع دستی، اتحادیه توزیع، اتحادیه خدمات، اتحادیه تولیدی، اتحادیه خدمات، اتحادیه زنان، بهداشت و آموزش.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه تعاونی ها ریشه در باورهای دینی ما دارد، گفت: تشکیل تعاونی ها باید در راستای توسعه تولید دانش بنیان بومی و ایجاد اشتغال باشد.
وی افزود: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله به منظور توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و ارائه توانمندی های بخش تعاونی در جامعه، ترویج فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی ها به نفع سایر تعاونی ها است. برای انتقال دانش رسمی و محلی در سراسر کشور برگزار می شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران یادآور شد: جشنواره تعاونی های برتر و تجلیل از تعاونی های نمونه استانی و کشوری در هفته تعاون (شهریور ماه) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید