ثبت 250 شرکت تعاونی در خلیل آباد / تعاونی ها سهم خود را در اقتصاد کشور محقق می کنند


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896020

رئیس اداره تعاون، کار و معاونت اجتماعی اعلام کرد؛

صدیقی گفت: 250 شرکت خدماتی در حوزه تعاونی در شهرستان خلیل آباد به ثبت رسیده و این شرکت ها در خدمات، کشاورزی، دامپروری و صنعت فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا صدیکی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه خلیل آباد در گفتگو با صبح توس گفت: تعاونی ها باید بتوانند سهم 25 درصدی خود را در اقتصاد کشور وارد کنند و بتوانند این اقتصاد را به سمت پویایی سوق دهند.

وی با بیان اینکه 250 شرکت تعاونی خدماتی در شهرستان خلیل آباد داریم که در زمینه های خدماتی، کشاورزی، دامپروری و صنعتی ثبت و فعال هستند، خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند تعاونی حدود 3 سال است که راه اندازی شده است و شرکت های تعاونی اطلاعات خود را در این زمینه ثبت کردند. سیستم.

صدیکی با تاکید بر اینکه بیش از 111 شرکت تعاونی شهرستان خلیل آباد در سامانه تعاونی هوشمند ثبت شده است، گفت: 7 شرکت تعاونی در سال 1400 و امسال 5 شرکت تعاونی در شهرستان خلیل آباد به ثبت رسیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه خلیل آباد با اشاره به اینکه 5 تعاونی در شهرستان خلیل آباد بیش از 70 درصد زن دارند، اذعان داشت: دولت و وزارت تعاون موضوع حمایت از تعاونی ها را در دستور کار روزانه خود قرار داده اند. و امسال نسبت به سال های قبل بیشتر شده است.

وی در پایان گفت: حق بیمه، معافیت های مالیاتی، مشوق های دولتی، وام بلاعوض، اولویت طرح ها، توزیع کالاهای اساسی و نیاز کارکنان از جمله حمایت هایی است که دولت از تعاونی های فعال در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید