ثبت نام 3 استعداد جدید از ابتدای سال 1401 در هلیل آباد


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818236

رئیس اداره نذورات و امور خیریه حلیل آباد گفت؛

حسینی گفت: از ابتدای سال جاری و در قالب طرح آرامش بهاری در شهرستان هلیل آباد 3 کمک جدید به ارزش بالغ بر 14 میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد حسینی رئیس اداره نذورات و امور خیریه خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی گفت: به همت برنامه های تبلیغی ترویج فرهنگ انفاق در طرح آرامش بهاری از ابتدای سال جاری تاکنون سه کمک جدید در شهرستان هلیل آباد انجام شده است..

وی خاطرنشان کرد: یداله شیرمحمدی 30 دقیقه آب 5 حلقه چاه عمیق را به امور خیریه و جهیزیه و همچنین ساخت مسجد جامع روستای مهدی آباد به ارزش 6 میلیارد ریال اهدا کرد.

رئیس اداره نذورات و امور خیریه هلیل آباد گفت: محمدحسن یعقوبی 40 دقیقه آب عمیق چاه را جهت امور خیریه و جهیزیه و همچنین امور عمرانی مسجد روستای مهدی آباد به ارزش 7 اهداء کرد. میلیارد ریال

وی با اشاره به ثبت سومین اهداء در سال جدید و در قالب طرح آرامش بهاری، اذعان داشت: سید علی اکبر جعفرنیا هلیل آباد 4 ساعت آب ژرف از چاه را برای امور درمانی و بیمارستانی هلیل آباد به ارزش تقدیم کرد. 1 میلیارد ریال.

حسینی همچنین گفت: ارزش مالی کمک های جدید ثبت شده در شهرستان هلیل آباد بیش از 14 میلیارد ریال برآورد شده است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، طرح های درآمدزایی مطابق با نیت خیر خیرین در این شهرستان ها اجرا می شود. کمک های مالی نیز.

وی با تاکید بر اینکه وقف باید به عنوان یک سنت حسنه در جامعه ترویج شود، تصریح کرد: در شهرستان هلیل آباد خیرین و آشنایان بزرگی از گذشته و تاکنون داشتیم که جان خود را در راه خدمت به دین و مردم فدا کردند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید