ثمره صبر و سپاس، سرافرازی است که امروز نصیب ملت ایران شد


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807796

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: ثمره صبر و سپاس، سرافرازی است که امروز به لطف خداوند نصیب ملت ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران (عج) گفت: تقارن این ماه رجب با ایام الله دهه فجر مبارک و الهام بخش است. زیرا اساس حرکت انقلابی ملت ایران کلمه توحید است و ماه رجب پیام آور تربیت توحیدی است.

وی ادامه داد: ملت عزیز و بزرگ ایران امروز چه با پای پیاده و چه با ماشین در همایش ملی و ملی خود شرکت کردند و به نماز جمعه آمدند و نماز جمعه امروز ما دعای شکر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است. و ولایت الهی. .

امام جمعه موقت تهران گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ما به تعبیر امام راحل همین نماز جمعه است که طراوت انقلاب را حفظ کرده و آرمان های آن را دنبال می کند.

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: قرآن کریم به صبر و شکر این نعمت های بزرگ از جمله برکات نماز توصیه می کند; تحقق آرمان های بزرگی که این ملت برگزیده است نیز نیازمند صبر است و ملت ایران بیش از 40 سال است که در این مسیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب «صبر و قدردانی» و این بار است. هنوز جلوتر از ما

وی افزود: ایام الهی امت هرگز نباید فراموش شود، زیرا سهل انگاری مساوی است با سرقت و از دست دادن هر آنچه به دست آمده است. از این رو یاد نعمت شکرگزاری و تداوم راه را برای فراموشی سختی ها و تلخی ها برای رسیدن به قله تداعی می کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ثمره صبر و سپاس، سرافرازی است که امروز بحمدالله نصیب ملت ایران شد.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید