جاده های پایتخت آرام / مراقب سرعت و سبقت غیرمجاز باشید


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909946

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از رانندگان خواست در معابر شخصی مراقب سرعت و سبقت غیرمجاز باشند و از عجله و سرعت غیرمجاز به ویژه در جاده های شخصی خودداری کنند و همیشه با سرعت مقرر و حتی کمتر از حد مجاز در جاده های شخصی رانندگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های شهر تهران از وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های پایتخت صبح امروز (پنجشنبه 19 آبان 1401)، شاهد سکوت در سطح جاده ها بودیم. شهر تهران

امروز پنجشنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در خیابان های تهران وجود نداشت و تردد خودروها به راحتی انجام شد و ترافیک روانی دارد.

در جاده های دیگر ممکن است برخی از رانندگان با دیدن سکوت خیابان های شهر تهران به فکر سرعت و سبقت غیرمجاز در این جاده ها بیفتند و از سکوت شهری برای زود رسیدن استفاده کنند یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایه بندی را داشته باشند. توصیه می‌کنیم گول خلوت جاده‌ها را نخورید زیرا تصادفات همیشه در کمین هستند و سرعت‌های بالا همیشه خطرناک است، بنابراین رانندگان باید قانون را رعایت کنند و همیشه صبح‌ها در خیابان‌های تهران با سرعت مجاز رانندگی کنند.

تیم های بزرگتری از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای کنترل سرعت و سبقت غیرمجاز در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند چرا که برخی از رانندگان با دیدن خالی بودن معابر ممکن است سرعت خودروهای خود را افزایش دهند و حوادث دلخراشی را رقم بزنند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از رانندگان خواست در خصوص سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر شخصی احتیاط کرده و از عجله و سرعت غیرمجاز به ویژه در جاده های شخصی خودداری کنند و همواره با سرعت مقرر و حتی کمتر از آن در جاده های خصوصی رانندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید