تقویت برخورد با اختلالات سرعت و سبقت در ایام نوروز


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817958

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: برخورد با تصادفات منجر به تصادف در دستور کار ویژه پلیس راه فاتب قرار دارد و پلیس راه با این تخلفات قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: با توجه به اینکه بیشترین علت تصادفات شدید در خیابان ها و بزرگراه ها رانندگی پرخاشگرانه (سرعت غیرمجاز، واژگونی، مارپیچ و …) است، پلیس راهور تهران برای تشدید مبارزه با سرعت غیرمجاز برنامه ریزی دارد. و پیش بینی تخلفات «کار ویژه خود را بگذارید.

وی افزود: طرح برخورد با این تخلف توسط اکیپ های پلیس راه تهران در سطح شهر تهران در حال اجراست و با خاطیان برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: با توجه به دستور کار ویژه، که ریشه اصلی تصادفات جاده ای است.

وی گفت: برخورد با سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز اقدامی برای پیشگیری از تصادفات است و پلیس راهور تهران تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهد داد.

جانشین رئیس پلیس راهور فاتب در پایان از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته باشند و از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز در معابر خلوت خودداری کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید