جایزه شایستگی کارگردان و بازیگر ترکیبی بازی


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921044

جایزه شایستگی فرهنگی کره جنوبی برای نقشی که هوانگ دونگ هیوک کارگردان «بازی مرکب» و بازیگر اصلی سریال لی جونگ جائه در صنعت فیلم ملی کره ایفا کردند، اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش NMA، نشان شایستگی فرهنگی کره جنوبی برای نقشی که هوانگ دونگ هیوک کارگردان «بازی مرکب» و بازیگر اصلی سریال لی جونگ جائه در صنعت فیلم ملی کره ایفا کردند، اعطا شد.

یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی، با اعطای نشان درجه یک شایستگی فرهنگی کشور در دفترش در سئول، از این دو به خاطر نقششان در صنعت فیلم کشور تجلیل کرد.

رئیس جمهور کره همچنین پیام های تبریکی برای هوانگ و لی ارسال کرد و از تلاش ها و استعداد هوانگ به عنوان کارگردان قدردانی کرد. او با فیلم هایی مانند «خاموش» و «خانم ننه بزرگ» در کشورش به شهرت رسید و سرانجام امسال برای «بازی مرکب» برنده جایزه بهترین کارگردانی امی شد.

رئیس جمهور کره نیز در پیام خود از لی برای بازی قابل توجهش در این سریال تمجید کرده و نوشته است که با این شخصیت دل بینندگان را تسخیر کرده است. لی همچنین برنده جایزه امی برای بازیگر برجسته در یک سریال درام در ماه سپتامبر شد و اولین بازیگر آسیایی شد که این جایزه را دریافت کرد.

پیش از این گفته شده بود که فیلمبرداری فصل دوم «بازی مرکب» که یکی از پرطرفدارترین سریال های نتفلیکس است از اوایل سال 2023 آغاز می شود و قرار است در اواخر سال 2024 پخش شود. همچنان تمرکز اصلی است.

بازیگر نقش اول با بازی لی بیونگ هون و شخصیت گونگ یو نیز به سریال باز خواهند گشت.

سریال Mixed Game در سپتامبر 2021 توسط نتفلیکس منتشر شد و در اولین هفته اکران خود به یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس در 90 کشور تبدیل شد و رکورد “بریجرتون” را با بیش از 111 میلیون بیننده به مدت 28 روز شکست. پس از انتشار شکست خورد و به پربیننده ترین سریال این شبکه تبدیل شد.

داستان سریال درباره گروهی 456 نفری است که برای برنده شدن جایزه 45.6 میلیارد وون (35.3 میلیون دلار) دعوت می شوند تا در یک سری بازی های کودکانه با عواقب ناخوشایند شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید