کارگردان «بازی ترکیبی» از هم اکنون به فکر فصل سوم است

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797394

در حالی که اخیراً اعلام شده بود که دنباله ای برای سریال «بازی ترکیبی» ساخته خواهد شد، حالا شنیده ها حاکی از آن است که مذاکرات برای ساخت قسمت سوم در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، فصل دوم سریال پرطرفدار «بازی ترکیبی» هنوز ساخته نشده و گفته می شود ممکن است فصل سوم آن آماده شود.

هوانگ دونگ هیوک، سازنده سریال، در مصاحبه ای با شبکه کره جنوبی KBS گفت که در حال حاضر در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل دوم، بلکه سوم است.

در چند هفته پس از نمایش این سریال در 17 سپتامبر، “بازی ترکیبی” به بزرگترین سریال تاریخ استریمر تبدیل شد و به 142 میلیون خانواده در سراسر جهان رسید و اولین سریالی بود که بیش از 100 میلیون بازدید داشت.

فیلمنامه نویس و کارگردان سریال در این گفت و گو گفت: برای فصل دوم و همچنین فصل سوم با نتفلیکس صحبت می کنم. به زودی به نتیجه خواهیم رسید.

در ماه نوامبر، او گفت که برای ساخت فصل دوم سریال تحت فشار زیادی قرار گرفته است، زیرا به دلیل موفقیت بزرگ آن، همه مایل به تماشای دنباله آن هستند.

او گفت: “من یک طرح اولیه برای فصل دوم دارم، همه چیزهایی که در حال حاضر در ذهن دارم و در حال حاضر به ایده هایی فکر می کنم.” فصل دوم یک روز ساخته می شود، اما اکنون نمی توانم با جزئیات بگویم که چه زمانی خواهد بود.

سخنگوی نتفلیکس همچنین تایید کرد که فصل دوم در مراحل ابتدایی است و صحبت ها در مورد آن ادامه دارد.

“بازی ترکیبی” داستان سونگ گی هونگ با بازی لی ژانگ جی را روایت می کند که دعوت نامه ای مرموز به یک تورنمنت بازی سنتی کره ای برای کودکان دریافت می کند که به مرگ ختم می شود. این بازی ها به صورت مخفیانه برگزار می شود و به 456 شرکت کننده فرصت می دهد تا جوایز هنگفتی را کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید