جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

قرارداد جدید غرامت درمان مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای سال 1401 اعمال می شود.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، قرارداد جبرانی هزینه های درمانی مستمری بگیران و شاغلان صندوق بیمه تکمیلی از اول فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال 1401 اعتبار دارد.

سهم سرانه هر نفر در قرارداد نوروزی 45 هزار تن است و سقف پوشش خدمات جبرانی درمان نسبت به قرارداد قبلی 30 درصد افزایش یافته است.

قرارداد جدید به صورت هزینه های درمانی است که مسئولیت محاسبه و تعیین میزان سود به عهده شرکت است و صندوق بازنشستگی کشوری سود حاصل از سودآوری شرکت ها و سهم مستمری بگیران را پرداخت خواهد کرد.

زمان ثبت نام یا حذف و اضافه شدن مشمولان به این خدمت از اول فروردین لغایت 30 خرداد ماه 1401 به مدت سه ماه تعیین شده است و متقاضیان این خدمت تنها می توانند از درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری صباسرم مراجعه کنند. ir (بخش خدمات). بیمه شده) و ثبت نام حضوری یا حذف و افزودن افراد جدید بدون توصیه حضوری و فقط از طریق “رایانه”. در این طرح امکان ثبت درخواست مستمری بگیران از طریق تلفن همراه وجود ندارد.

با توجه به اینکه آخرین مرحله ثبت نام داوطلبان یا ثبت نام حذف، حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت «نشانی محل سکونت دارندگان مستمری است» بنابراین متقاضی باید آدرس و شماره همراه را به صورت صحیح و دقیق ثبت کند. تعمیر.

جزئیات طرح به طور کامل در صفحه ثبت نام، حذف و اضافه درج شده است و متقاضیان باید متن مربوطه را به دقت مطالعه کنند. شماره تماس 2500 (مرکز پاسخگویی صبا) و 75013 (آتیه سازان حافظ) با پیش شماره 021 آماده پاسخگویی برای قرارداد جدید می باشد.

جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

دیدگاهتان را بنویسید