جزئیات جدید اجرای پروژه کاتالوگ الکترونیک

جزئیات جدید اجرای پروژه کاتالوگ الکترونیک

معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و مراقبت اجتماعی وضعیت فعلی اجرای طرح فهرست سهام الکترونیکی در کشور را تشریح کرد.

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کاتالوگ الکترونیکی گفت: دو سال از آغاز اجرای این طرح و طرح مذکور می گذرد. در سه مرحله به صورت آزمایشی انجام شده است و سومین پایلوت آن تقریباً ملی است، البته برای اجرا در سطح کشور و در نهایت باید زیرساخت های مورد نظر فراهم شود.

وی با بیان اینکه وزارت رفاه اجتماعی بیش از 90 درصد آمادگی اجرای طرح کالابرگ در سراسر کشور را دارد، گفت: در حال حاضر توانسته ایم حداقل در 48 هزار نقطه با فروشگاه ها از جمله فروشگاه های زنجیره ای به توافق برسیم. کشور.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: دولت برای کمک به اقشار مختلف به ویژه اقشار محروم و دهک های پایین در اجرای این طرح جدی است. در آینده سطح آمادگی ما به 95 تا 99 درصد خواهد رسید و اگر دولت اعلام کند آمادگی اجرای طرح را داریم.

عسگریان همچنین گفت: انتظار داریم امسال تا قبل از پایان فصل مرحله جدید فهرست کالاهای الکترونیکی را اجرایی کنیم و در این مرحله علاوه بر یارانه مبالغی نیز برای کمک به اولی ها پرداخت شود. سه دهک

دیدگاهتان را بنویسید