اجرای «کاتالوگ الکترونیکی» در سراسر کشور / اعتبار شارژی به تمامی خانوارهای یارانه ای

اجرای «کاتالوگ الکترونیکی» در سراسر کشور / اعتبار شارژی به تمامی خانوارهای یارانه ای

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح الکترونیک کالابرگ به صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، اجرای این طرح هم اکنون آغاز شده است. در سطح کشور و سراسر کشور.

در این پیام آمده است: به اطلاع مردم ایران می‌رسانم که پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاکتور الکترونیکی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، اجرای این طرح در سطح ملی و سراسری آغاز شده است.

در این طرح، اعتبار از تمامی خانوارهای یارانه‌ای اخذ می‌شود و می‌توانند از این اعتبار یک ماه قبل از دریافت یارانه نقدی، 10 کالای اساسی موجود در کاتالوگ ملی الکترونیکی را خریداری کنند.

در هنگام استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، اعتبار مصرف شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و موجودی به صورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

چگونه می توان اندازه وام خانواده را مشاهده کرد

خانوارهای یارانه‌ای برای مشاهده میزان اعتبار، فهرست اجناس و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کاتالوگ الکترونیکی تلفن همراه سرپرست خانوار کد #28*788 را شماره گیری کرده و یا به سایت shoma.sfara .ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای رفاه، افک کروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاه های کوچک که مجهز به بارکدخوان هستند به این سامانه متصل شده و پذیرای هموطنان در سراسر کشور هستند.

فروشگاه های زنجیره ای دیگر نیز می توانند به دلخواه به این سیستم متصل شوند. همچنین فروشگاه های کوچک می توانند با مراجعه به سایت shoma.sfara.ir و نصب اپلیکیشن «شام» در پنل فروشنده، اطلاعات و موقعیت جغرافیایی خود را برای اتصال به طرح ملی کالابرگ الکترونیک ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید