اعتبار خرید کاتالوگ الکترونیکی شارژ شد / مردم می توانند ماه آینده با یارانه خرید کنند

اعتبار خرید کاتالوگ الکترونیکی شارژ شد / مردم می توانند ماه آینده با یارانه خرید کنند

معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی اعلام کرد: یارانه فروردین ماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و اعتبار خرید کالای الکترونیکی شارژ شده است و دریافت کنندگان یارانه می توانند از اعتبار ماه آینده خرید کنند.

بر اساس این اطلاعیه، میزان پرداخت یارانه برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است.

در صورتی که سرپرست خانوار از کاتالوگ الکترونیکی استفاده نکرده باشد، کل مبلغ یارانه قابل برداشت است و در صورت استفاده، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه دهندگان می توانند با پرداخت یارانه فروردین، کالاهای اساسی را از محل اعتبار یارانه ماه آینده در قالب کاتالوگ الکترونیکی خریداری کنند.

لازم به ذکر است طرح کاتالوگ الکترونیکی در سطح کشور و کشور اجرا می شود و در قالب این طرح بالغ بر 35000 فروشگاه در اقصی نقاط کشور به این سامانه متصل می شوند.

در این طرح از تمامی خانوارهای یارانه‌ای اعتبار اخذ می‌شود و می‌توانند با استفاده از این اعتبار، 10 قلم کالای ضروری موجود در کاتالوگ ملی الکترونیکی را با کارت بانکی سرپرست خانوار، یک ماه قبل خریداری کنند. دریافت یارانه نقدی

دیدگاهتان را بنویسید