خاندوزی: در ابتدای شهریور ماه در مورد کاتالوگ الکترونیکی تصمیم گیری می شود

خاندوزی: در ابتدای شهریور ماه در مورد کاتالوگ الکترونیکی تصمیم گیری می شود

روز جدید: در ابتدای شهریورماه باید گزارشی به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه شود که مبانی فنی این اقدام تا چه حد برای اجرا در سراسر کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادهای متولی تهیه شده است. .

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره پایان صورتحساب الکترونیکی در راستای ارتقای یارانه ها گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادهای متولی در اوایل شهریور ماه گزارشی را به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه خواهند کرد. تا کنون مبانی فنی این اقدام تدارک دیده شده است تا در سراسر کشور اجرا شود.دولت باید دارای نمایندگی باشد.

و افزود: پس از آن تصمیم گیری می شود که اجرای آن از شهریور یا مهرماه آغاز شود یا چه زمانی؟ اما تا زمان دقیق مشخص نشده، نمی توان در این باره اظهار نظر و اطلاع رسانی کرد.

دولت برای حمایت از اقشار ضعیف، برای جلوگیری از رانت و همچنین عادلانه‌شدن یارانه‌ها، روش پرداخت یارانه و توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی را تغییر داده و مقرر کرد یارانه در ساعت 20:00 تعلق گیرد. انتهای زنجیره، یعنی است. مردم به جای واردکننده

در این راستا دولت از نیمه اردیبهشت ماه امسال هر ماه 300، 200 و 400 هزار تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت می کند. مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که در قالب کوپن الکترونیکی اعتبار می‌دهند، اما به گفته دولت، پرداخت کمک‌های نقدی تا زمانی که زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم شود، ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید