جزئیات توزیع کاتالوگ الکترونیکی اعلام شد/ چه محصولاتی را می توان با کاتالوگ خریداری کرد؟

جزئیات توزیع کاتالوگ الکترونیکی اعلام شد/ چه محصولاتی را می توان با کاتالوگ خریداری کرد؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طرح کاتالوگ الکترونیک، خرید اقلام خوراکی را که حدود 10 قلم بود و با ارز 4200 درج شده بود، در سبد کالا قیمت گذاری کردیم که مبنای آن قرار گرفت. شهریور 1400.

سید صولت مرتضوی بیان کرد: طرح ثبت کالا در استان هرمزگان به صورت آزمایشی در حال اجراست و حدود هزار مغازه در این استان به سامانه ثبت الکترونیک کالا مجهز شده اند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه پس از اجرای موفقیت آمیز طرح الکترونیک کالابرگ در استان هرمزگان، اجرای آن به پنج استان دیگر نیز گسترش می یابد، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال این طرح در سراسر کشور اجرایی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نحوه بررسی اعتبار سرپرستان خانوار خبر داد: سرپرستان خانوار می توانند با کد دستورالعمل #28*788 میزان اعتبار خود را بررسی و به میزانی که لازم بدانند خرید کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در طرح لیست الکترونیکی محصولات، خرید اقلام خوراکی را که حدود 10 قلم بود و با ارز 4200 درج شده بود، در سبد کالا که براساس شهریور 1400 بود، قیمت گذاری کردیم.

وی همچنین توضیح داد که این کاتالوگ شامل اقلام مهمی مانند برنج و مرغ، لبنیات، ماکارونی و روغن است. انتخاب محصول در این مرحله کاملا اختیاری است و در صورت نیاز می توان برنج را خریداری کرد و در این مرحله مقدماتی یک عدد از محصول را با مبلغ اعتبار کامل خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید