کاتالوگ الکترونیکی شامل چه محصولاتی است؟

طرح فاکتور الکترونیکی در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا می شود، هم اکنون خانوارهای این استان می توانند از این طرح بهره مند شوند.

در مراحل بعدی در صورت پذیرش مردم و فراهم شدن زیرساخت ها در سایر استان ها نیز اجرا می شود.

بر اساس طرح الکترونیک کالابرگ، خانواده ها می توانند یارانه ماه آینده را یک ماه زودتر از طریق نرم افزار (شبکه اعتباری ملی) خرج کنند. یعنی با اعتبار مبلغ یارانه کل خانوارشان می توانند محصولات اعلام شده را از طرح خریداری کنند. تضمین قیمت کالاهای طرح برای اعضای شبکه اعتباری ملی از مزایای این طرح است.

10 عنصر کلیدی مندرج در زیر و سرانه برای هر یک بر اساس گزارش اثربخشی نظام یارانه تهیه شده توسط دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در تیرماه 1401 جهت اعلام اولویت‌های اقلام غذایی به منظور توزیع لیست محصولات الکترونیکی

میزان اعتبار تخصیصی سرانه برای هر قلم کالا در جدول زیر از مابه التفاوت قیمت فروش مصوب (د 1401) با قیمت مصوب شهریور 1400 (بر اساس تکلیف بند ج تبصره 1) به دست می آید. قانون بودجه 1401).

به منظور حفظ حق آزادی انتخاب و رعایت سلایق مختلف در سبد مصرفی خانوار، امکان خرید کالاهای مختلف با برندهای مختلف وجود دارد. به گونه ای که تفاوت احتمالی قیمت کالای انتخابی با قیمت کالای مرجع توسط مردم پرداخت می شود.

با خرید در شبکه ملی اعتبار، قیمت کالاهای طرح برای خانوارها در ماه های آینده ثابت می ماند. در صورت افزایش قیمت هر اقلام سهم پرداختی خانوارها ثابت می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید