اخبار جدید از کمک هزینه نقدی و فاز جدید کاتالوگ الکترونیکی

اخبار جدید از کمک هزینه نقدی و فاز جدید کاتالوگ الکترونیکی

بر اساس مصوبه دولت، وجوه کمک نقدی مندرج در تبصره 14 قانون بودجه توسط سازمان کمک‌های بلاعوض توسط واحدهای وزارت رفاه به حساب شرکت فرا واریز می‌شود.

مصوبه مورخ 10/3/1402 هیأت وزیران در خصوص «وظیفه سازمان هدایت یارانه ها مبنی بر واریز مبالغ یارانه معیشت مشمولان طرح به حساب بانکی خدمات فناوری رفاهی ایران». شرکت» به نامه شماره 42303 مورخ 11.03.1402 معاون اول. به رئیس جمهور ابلاغ شده است.

در این فرمان آمده است:

هیأت وزیران در جلسه 10/3/1402 به پیشنهاد سازمان برنامه بودجه کشور وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی. ایران و در اجرای بند (ی) تبصره 14 تنها ماده قانون بودجه سال 1402 کل کشور مصوب کرد:

1- سازمان برنامه و بودجه کشور (سازمان مجری یارانه ها) موظف است مبالغ یارانه حمایت از معیشت مشمولان طرح را به حساب بانکی تعیین شده شرکت مجری شرکت خدمات اجتماعی ایران واریز نماید. فارا) وابسته به سپرده اجتماعی تعاونی وزارت کار و رفاه.

2- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است فهرست مشمولان طرح را کتباً به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال کند.

3- وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موظف است نتایج هزینه کرد مبالغ یارانه کمک معیشتی طرح را که توسط سازمان هدایت یارانه خرید مشمولان از طریق فرم الکترونیکی واریز شده است به همراه اطلاعات واریز نماید. مشخصات ذینفعان طرح را شناسایی و واریز کرده و خرید خود را به صورت کتبی به سازمان ارجاع یارانه ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید