وزیر کار: کاتالوگ الکترونیکی مورد استقبال مردم قرار نگرفت

وزیر کار: کاتالوگ الکترونیکی مورد استقبال مردم قرار نگرفت

سولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عدم استقبال مردم از لیست الکترونیکی کالاها افزود: طرح لیست الکترونیکی کالا کاملا اختیاری است و در صورتی که فردی تمایلی به استفاده از لیست نداشته باشد. از کالاها، او می تواند از یارانه نقدی استفاده کند. 20 درصد افزایش یارانه به افرادی تعلق می گیرد که حداقل 70 درصد یارانه خود را از 11 قلم کالا خریداری کنند. تا پایان خردادماه همه 3 دهک بالا 20 درصد افزایش یارانه خواهند داشت.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در حاشیه جلسه شورای دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای کالابرگ مشوق هایی ایجاد کرده ایم که یارانه سه دهک بالا را 20 افزایش می دهد. درصد در مرحله اول.

وی با اشاره به اینکه فاکتور الکترونیکی در بین مردم رواج ندارد، افزود: طرح فاکتور الکترونیکی کاملا اختیاری است و اگر فردی تمایلی به استفاده از فاکتور نداشته باشد می تواند از یارانه نقدی استفاده کند. 20 درصد افزایش یارانه به افرادی تعلق می گیرد که حداقل 70 درصد یارانه خود را از 11 قلم کالا خریداری کنند. تا پایان خردادماه همه 3 دهک بالا 20 درصد افزایش یارانه خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید