جزئیات جلسه مشترک قوه مقننه و قوه قضائیه


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878791

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس در نشست مشترک قوه مقننه و قوه قضائیه اعلام کرد که آمادگی داریم با تصویب لوایح در اسرع وقت موانع قانونی در این زمینه را برطرف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس و رئیس جمهور و اعضای قوه قضائیه گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور و اعضای قوه قضائیه حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه سخنرانان و حاضران در مطالب خود سه موضوع را مطرح کردند و تاکید کردند که یکی انتقال مشکلات در حوزه قضائی به مردم بود که نمایندگان مطرح کردند و خواستار رفع آن شدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین بر تعامل قوای مقننه و قضاییه و سهم کلی از مسائل دیگر تأکید شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز موضوع رفع موانع قانونی پیشرفت قوه قضائیه مطرح و تاکید شد.

نماینده مردم محلات افزود: در پایان جلسه امروز روسای قوای مقننه و قضائیه با سخنان خود به جمع بندی مطالب مطرح شده در جلسه پرداختند.

وی گفت: رئیس مجلس در سخنان خود تاکید کرد که آمادگی داریم با تصویب لوایح قضایی در اسرع وقت نسبت به رفع موانع قانونی قوه قضائیه اقدام کنیم.

سلیمی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه همچنین گفت: تقویت قوه قضائیه قدرت و توان سایر مراجع را به دنبال دارد و وقتی قوه قضاییه قوی باشد سایر قوا را تقویت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید