جزئیات دوره آموزشی جبرانی برای دانش آموزان سوارکاری در تابستان


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876707

این را معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش یزد تشریح کرد

بهادزورزاده گفت: هر درس باید 24 جلسه آموزشی داشته باشد و دانش آموزان سه روز در هفته در مدرسه حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن مجازی سازی آموزش در دو سال اخیر کیفیت آموزش دانش آموزان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. “.

وی افزود: متأسفانه آن دسته از دانش آموزانی که از امکانات آموزش مجازی برخوردار نبودند یا کمتر از این امکانات برخوردار بودند، در این زمان بیشتر متضرر می شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: در این راستا و برای جبران این کاستی ها طرح آموزش جبرانی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که همه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه را شامل می شود.

بهادزاده خاطرنشان کرد: قرار است دانش آموزان مقطع ابتدایی که در کارنامه خود نیاز به تلاش کم و بیش داشتند در این طرح شرکت کنند.

وی گفت: این مرحله از ابتدای تیرماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد و در دوره اول فقط رشته های زبان فارسی و ریاضی در نظر گرفته شده و در دوره دوم رشته های زبان فارسی، ریاضی و علوم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد افزود: هر رشته باید 24 جلسه آموزشی داشته باشد و دانش آموزان در نهایت سه روز در هفته شامل روزهای زوج، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مدرسه حضور پیدا کرده و از دوره های آموزشی استفاده خواهند کرد.

بهادزورزاده یادآور شد: البته برای رشد عاطفی و روانی دانش آموزان و حضور پرشورتر در کلاس ها، فعالیت های تربیت بدنی و پرورشی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: پس از پایان کلاس ها از دانش آموزان در شهریورماه آزمون گرفته می شود و در صورت پیشرفت قابل قبول می توان به مقاطع بالاتر ارتقا پیدا کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: از اولیای عزیز می خواهیم که مانند گذشته در موضوع تحصیل فرزندان خود با ما همراه باشند و برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

بهادزورزاده گفت: قرار است کلاس ها با کمک بسیار اندک اولیا برگزار شود، اما در مناطق کمتر برخوردار، فرهنگیان استانی به دنبال کسب اعتبار هستند تا شرایط به گونه ای باشد که از آنها پولی دریافت نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید