جزئیات شکایت نمایندگان مجلس از عدم پرداخت پاداش به فرهنگیان

جزئیات شکایت نمایندگان مجلس از عدم پرداخت پاداش به فرهنگیان

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به هیئت رئیسه قوه مقننه از عدم پرداخت پاداش فرهنگیان به سازمان برنامه و بودجه شکایت کردند.

متن شکایت نمایندگان مجلس از سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است:

وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبارات لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص و ابلاغ شده و پرداخت این مبلغ صرفاً در انتظار تامین نقدینگی از سوی خزانه داری کل کشور است، اما نتیجه موارد زیر است – برنامه و بودجه وزارت اقتصاد برای تامین پول و نقدینگی تا این وزارتخانه اقدامات لازم را انجام دهد.

فرهنگیان بازنشسته سال 1399 کشور هر روز منتظر این مبلغ هستند و مدت ها منتظر این جایزه هستند و پرداخت نشدن آن مشکلاتی را در برنامه ریزی اقتصادی و معیشتی آنها ایجاد کرد.

این بستگان می گویند چرا حقوق قانونی فرهنگیان بازنشسته سال 1399 که نزدیک به 30 سال سابقه خدمت دارند پرداخت نمی شود و باید حقوق خود را روزانه از مجلس و دولت بخواهند در حالی که ارزش حقوق آنها در سال گذشته بالاتر بوده و تورم و تورم و تورم و تورم و تورم و تورم افزایش یافته است. قیمت ارز، حالا این مقدار در سال گذشته ارزشی ندارد.

سازمان برنامه و بودجه به تعهد قانونی خود عمل نکرده و حتی پس از دستور معاون اول رئیس جمهور و رئیس دفتر رئیس جمهور نیز مبلغ تعیین شده را تامین نکرده و حقوق قانونی این بستگان نیز پس از 15 سال پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید