جشنواره عکاسی زیبایی کرمانشاه در نوروز سال 1401 برگزار می شود.


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815881

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه:

علی صابر گفت: به مناسبت عید نوروز و بهار جشنواره زیبایی کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صابر در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: به مناسبت عید نوروز و فصل بهار جشنواره عکس مردم کرمانشاه برگزار می شود.

وی به قوانین فراخوان جشنواره زیبایی کرمانشاه در نوروز اشاره کرد و گفت: موضوعات جشنواره آیین های فرهنگی، مذهبی و جاذبه های طبیعی گردشگری استان کرمانشاه است و عکس ها باید با دوربین حرفه ای گرفته شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر شرکت کننده باید حداکثر هشت عکس ارسال کند، افزود: هر هنرمند باید فایلی با شماره تماس و مشخصات به همراه عکس ارسال کند. عکس جغرافیایی به شماره تلگرام 09389388899.

وی به فرمت و مشخصات تصاویر اشاره کرد و گفت: عکس های با فرمت jpeg باید حداقل 2450 پیکسل در سمت کوچک و عکس های ارسالی فاقد امضای عکاس، پاسپورت، حاشیه، تاریخ، والتر مارک باشد. ، آرم یا نماد بصری دیگر.”

صابر گفت: دبیرخانه جشنواره حق دارد از عکس های پذیرفته شده برای چاپ در کتاب، بروشور، نشریات، شبکه های مجازی و اقلام تبلیغاتی با ذکر نام عکاس استفاده کند.

وی با بیان اینکه ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی قوانین جشنواره است، گفت: ارسال کننده عکس به عنوان صاحب اثر شناخته می شود و هرگونه مسئولیت ناشی از این امر و پاسخگویی به عواقب قانونی آن بر عهده ارسال کننده اثر است.

معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه زمان ارسال آثار از 20 اسفند ماه سال جاری تا 30 فروردین 1401 است و هیئت داوران در 20 فروردین 1401 تشکیل می شود.

به گفته مسئول؛ مراسم اختتامیه جشنواره در 28 اردیبهشت 1401 همراه با اهدای جوایز برگزار می شود.

وی گفت: به برندگان به ترتیب مبلغ 15 میلیون ریال برای نفر اول، 10 میلیون ریال برای نفر دوم، 5 میلیون ریال برای نفر سوم و 10 میلیون ریال برای هر فرد شایسته تقدیر اهدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید