جشنواره فیلم آتش ادامه سیمرغ مردمی فجر / حکم رئیس سازمان سینمایی به دبیر جشنواره; آن را روشن کنید


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807637

رئیس سازمان سینمایی از دبیر جشنواره چهلم خواست در مورد دریافت آرای جشنواره شفاف سازی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی از مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر خواست در مورد دریافت آرای مردم آن دوره شفاف سازی کند.

متن این درخواست به شرح زیر است:
«آقای نگار زاده عزیز
دبیر محترم چهلمین جشنواره فیلم فجر

سلام

با سلام و احترام، با توجه به اظهارات و اظهارات متناقض تعدادی از نویسندگان مبنی بر مبهم بودن روند رای گیری مردمی و تشکیک در این زمینه به منظور حفظ حقوق کلیه آثار در بخش سود سیمرغ و شفاف سازی فرآیندهای رای گیری مردمی. در اسرع وقت مناسب است.”

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز در نامه ای از رئیس سازمان سینمایی گفت: صیانت از آرای مردمی و صحت نتایج نظرسنجی برای ما یک اصل است.

پس از ابهامات و پرسش‌هایی درباره صحت نظرسنجی فیلم‌های مسابقه فیلم‌های ایرانی، روز گذشته با دستور دبیر جشنواره فجر، کمیته‌هایی متشکل از مدیرکل سینما، مدیر کمیته نمایش، مدیرکل روابط عمومی جشنواره ، حراست سازمان سینمایی مدیر، مدیر فناوری اطلاعات جشنواره و مدیر مؤسسه سمفا برای بررسی مشکل و پاسخگویی به سؤالات مطرح شده توسط برخی از صاحبان آثار تشکیل شد و مقرر شد ادعاها بررسی و بررسی شود. نتایج دبیر جشنواره را در اسرع وقت گزارش دهید.

این دیدار پس از نامه رئیس سازمان سینمایی به دبیر جشنواره برای رسیدگی به موضوع این ادعاها صورت گرفت.

مسعود نقاش زاده دبیر جشنواره در حاشیه این نشست گفت: صیانت از صدای مردم و حقوق صاحبان آثار در نظرسنجی برای ما یک اصل است و این موضوع را با جدیت بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد. با این وجود این است.”
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید