جشنواره فیلم کن بر اندیشه دینی با کنش مغرضانه و سیاسی متمرکز است


ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842947

حسین حسینی گفت: من به عنوان یک هنرمند مفتخرم که در کشوری زندگی می کنم که برای حفظ آن و برای آزادی و امنیت من و امثال من و شهدایی که دشمنان را از جنایت و زیاده خواهی باز داشته اند خون ها ریخته شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین حسینی در گفت و گو با بلاغ، در پاسخ به کارگردانان ایرانی در جشنواره کن، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: هنری که در خدمت حقیقت، انسانیت، حقیقت و درستی باشد، ارزشمند است. کشورمان در جشنواره به جای انتخاب اثر از کیفیت اثر و پیام آن، با رویکردی سیاسی و ضد نژادی، آثار توهین آمیزی علیه ایرانیان و اسلام را به عنوان نماینده سینمای ایران انتخاب کردند.


وی گفت: متأسفانه بازیگران و عواملشان چه با کارشان و چه با عشق بازیگری و چه با حرفشان وطن خود را به جایزه می فروشند.

این هنرمند نوری افزود: خانم علیدوستی که در گفت و گو با بی بی سی فارسی صحبت کرد. ما در ایران رسانه ای نداریم که حرف بزنیم و سرکوب شده ایم، در پاسخ شما همین جمله رهبری کافی است که فرمودند: بی شک ابزار هنری در دسترس ترین، شیواترین و مؤثرترین ابزار برای انتقال و نشر است. پیام.

حسینی تاکید کرد: به خودم افتخار می کنم به عنوان هنرمندی که در کشوری زندگی می کنم که برای حفظ آن و برای آزادی و امنیت خودم و امثال من و شهدایی که دشمنان را از جنایت و زیاده خواهی باز داشته اند، خون هایش ریخته شده است.

وی گفت: برخی از افراد در زندگی من سانسور شده اند، بنابراین من و امثال من سانسور نمی شویم و در کشوری نفس می کشم که با امام رئوف امام رضا (ع) آشناست و خط قرمز ماست و نمی پذیریم نه. اشتباه یا توهین.»


نوری گفت: جشنواره و امثال آن و همچنین هنرمندانی که علیه کشور ما، ایرانیان، دین و انقلاب ما صحبت می کنند، محکوم می کنیم.


حسینی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هنر را با موازین اسلامی بیاموزید و آموزش دهید و آن را به کار بگیرید تا بتوانید مفاهیم و ارزش های الهی و اسلامی را به مردم نشان دهید.

به گزارش بلاغ سید حسین حسینی متولد 1358 بازیگر و کارگردان تئاتر و شخصیت ننه سلیمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید