جشن باشکوه غدیر نشان از عمق عشق مردم به ولایت داشت


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884267

نماینده رسمی ولی فقیه در سازمان بسیج مصطفین گفت: برگزاری چنین مراسمی نشان از عمق عشق مردم به ویژه مردم تهران به ولایت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت 10 کیلومتری غدیر در تهران اظهار داشت: بر اساس «آیات شریفه 11 سوره رعد» خداوند متعال سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه آنها آنچه را در خود دارند تغییر دهند. تغییر و همانطور که همه رسانه های دیداری و شنیداری مشاهده کردند، این جمعیت دیروز سرنوشت زیبای مردم و شهروندان تهرانی را به هویت دینی و مذهبی خود نشان دادند که شاید در نگاه اول نتوانیم چنین رویداد بزرگی را تحلیل کنیم، اما وقتی همین آیه شریفه را نقل می کنیم. اگر از منظر دین به این اجتماع بنگریم، جز نور الهی و آرزوی مردم برای دریافت فیض از این دریای معنویت، چیزی نخواهیم دید.

وی در خصوص تلاش دشمنان انقلاب برای کوچک شمردن مانع شرعی مردم، با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد این دشمنی ها به شکل های مختلف بوده ایم، تصریح کرد: اتفاقا اگر این گونه باشد باید تعجب کنیم. نه دشمنی دشمنان، بلکه به عنوان اتفاقات بسیار بزرگ و مردمی، دشمنان کشور ما همواره از یک نکته غافل بوده اند که با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی، پیوند مردم ایران با دایره دین و اعتقادات عمیق است. ارتباطی که از روح و جان آنها سرچشمه می گیرد.


غدیر، نماد ولایت مداری

حجت الاسلام والمسلمین توسرکانی غدیر را نماد ولایتمداری می داند و می افزاید: مردم دیروز علاوه بر شکوه پیروی از حماسه غدیر، بیعت مجدد خود را با ولی زمان نشان دادند. اگرچه دشمنان داخلی و خارجی همواره سعی در ایجاد فاصله بین مردم و مردم خود دارند، اما برگزاری اینگونه رویدادها توطئه های دشمنان را خنثی می کند و آنها را به رویکرد بهتر خود پی می برد.


انقلاب اسلامی ایران ادامه حماسه غدیر است

وی با بیان اینکه مردم تهران دیروز حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند، «انقلاب اسلامی در ایران» را در ادامه غدیر برشمرد و افزود: مردم نشان داده اند که نسبت به آن غافل نخواهند شد. لحظه ای در نبردها و با حضور میلیونی در صحنه ها، رویاهای دشمنان را نابود خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی نمی توانند نسبت به دین و اعتقادات مردم بی طرف باشند، افزود: اگر مسئولان خواهان حیات و بقای حکومت دینی هستند، باید حفاظت و حراست کنند. دین یکی از وظایف اصلی آنهاست.تعداد و حفظ حریم دین به امکانات خود برای ترویج فرهنگ دینی مشغولند.

وی خطاب به دستگاه های فرهنگی کشور تاکید کرد: همه دستگاه های فرهنگی کشور اعم از آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگسراها، فرهنگسراها و ادارات فرهنگی ادارات مختلف باید برنامه های ویژه ای برای جوانان و جوانان داشته باشند. نسل آینده وی خاطرنشان کرد: این دستگاه ها نباید اجازه دهند این سرزمین آماده و آماده، یعنی. دلهای مردم را قبول سخنان حق و معنویت کند تا با دانه های بی ارزش و علف هرزی که دشمنان این مردم تهیه کرده اند به بیراهه کشیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید