جشن بزرگ روز دختر در قزوین برگزار می شود/ مراسم عقد 8 زوج در روز میلاد حضرت معصومه (س)

وی افزود: این مراسم با اجرای مجدا خنجری از سران جوان صداوسیما و با حضور مسئولان بارگاه رضوی برگزار می شود. آزار و اذیت و توزیع بسته های تبریک و اهدای هدیه به دختران از دیگر بخش های این برنامه است.

دبیر سازمان نورا قزوین با اشاره به حضور 4 هزار دختر و زن قزوینی در این مراسم گفت: معصومه(ع) را در قزوین دارم. جهت مشارکت برگزار خواهد شد.


پیش بینی حضور 4000 نفری در جشن دختر بزرگ


وی با اشاره به فعالیت های سازمان دخترانه نورا گفت: این تشکل از همان ابتدا به عنوان اولین تشکل مردمی دخترانه به منظور بیداری و افزایش دانش نسل جوان و در حال رشد تأسیس شد.

شفیعانی خاطرنشان کرد: سازمان دخترانه نورا در تلاش است تا از سرمایه معنوی امام رضا(ع) به عنوان کانون تمدن و انسان سازی برای افزایش دانش نسل امروز استفاده کند.

aed7b3d1 f384 41de bd66 0f507c049a99 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: سازمان دخترانه نورا در 24 تیرماه سال 97 همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در استان قزوین تاسیس شد و در این سال ها فعالیت های مختلفی را برنامه ریزی و اجرا کرده است.

این مسئول گفت: این سازمان با رویکرد کلان الگوسازی، کادرسازی و شبکه‌سازی راه‌اندازی شد و ارتقای رشد فکری، معنوی و اجتماعی جوانان و ارتباط جامعه هدف با مهارت‌های زندگی دینی در دنیای مدرن از جمله مواردی است که اهداف این سازمان.»

شرکت بیش از 150 نوجوان 14 تا 18 ساله در نورا


وی تاکید کرد: سازمان نورا با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، زمینه را برای رشد معنوی، فکری و فرهنگی متمرکز و عمیق برای جوانان و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ ناب امام رضا(ع) فراهم می کند. با رویکردی نوین در تربیت دختران متمدن.

شفیهانی با اشاره به فعالیت افراد حاضر در سازمان دخترانه نورا قزوین گفت: بیش از 150 نوجوان 14 تا 18 ساله در گروه های جداگانه به نفع 6 مربی فعال آموزشی با توجه به سن افراد فعالیت می کنند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 50 نفر از فعالان زن فرهیخته به عنوان کادر اجرایی در نورا حضور دارند و در حوزه های مختلف از جمله شوراهای دخترانه و خدمات اجتماعی از جمله جهادی فعالیت می کنند.

دبیر انجمن نورا قزوین در پایان گفت: بیش از 30 نوجوان و جوان فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی در انجمن نورا فعالیت دارند و برنامه های جداگانه معرفتی، آموزشی و سرگرمی در طول سال برگزار می شود. برای کارکنان برنامه ریزی شده است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید