جشن روز دختر در 25 نقطه استان قزوین برگزار می شود

وی افزود: امسال توانستیم مسئولان آستان قدس رضوی را از فردا (20 خرداد) تا شامگاه ولادت امام رضا (ع) در استان مستقر کنیم تا شاهد برگزاری جشن های دهه کرامت باشیم. “

رئیس شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، ستاد رضوی تقریباً در تمامی سطوح استان قزوین حضور خواهد داشت و امسال رویکرد برنامه ها در قالب جشن های مردمی و حرکت های مردمی فراگیر است. “

وی افزود: جشن های مردمی فراگیر عمدتاً جشن های محله ای و شهری خواهد بود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده این برنامه در تمامی شهرستان های استان قزوین اجرا می شود.

کرمی گفت: جشن روز دختر به صورت همزمان در 25 نقطه استان قزوین برگزار می شود و پیش بینی می شود شاهد حضور 8 هزار دختر جوان در این مراسم باشیم.

اجرای پویش «عکس با حرم» به مناسبت دهه کرامت


وی تاکید کرد که همه برنامه ها کاملاً پرطرفدار هستند و توسط ارگان خاصی پشتیبانی نمی شوند. وی گفت: جشن متمرکز ما به مناسبت روز دختر در سالن شهید بابایی قزوین است که با حضور 4 هزار دختر نوجوان برگزار می شود.

564e25ef 9a3f 453a b5e3 8a7a9bdba7af خبر خاکستری

رئیس شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: پویش مردمی قرائت زیارت امین الله به مناسبت دهه کرامت در 200 مسجد استان قزوین 16 خردادماه توسط حاج محمد نبوی در محل امامزاده عج برگزار می شود. در قزوین اتفاق می افتد.

وی با اشاره به ارسال 100 اثر در قالب عکس حرم در سال گذشته به دبیرخانه گفت: پویش حرم نیز برای دهه کرامت در نظر گرفته شده است. )، خیابان دانشگاه و میدان شهید انصاری برگزار می شود.

تخمین حضور 8000 نفری در جشن های روز دختر


کرمی گفت: با توجه به حضور خادمان رضوی در استان قزوین برنامه های متعددی از جمله دیدار با خادمان رضوی در گلزار شهدا، دیدار با خانواده های بی سرپرست و مراکز اجتماعی، ایتام و شیرخوارگاه ها، حضور خادمان در روستاهای فقیرنشین استان هماهنگ شد. مراسم مرکزی ارتحال امام و حضور در حوزه های صنعتی شرکت های دانش بنیان.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با گروه های جهادی، دیدار با جوانان و نوجوانان قزوینی، شرکت در نماز جماعت، بازدید از صداوسیما، بازدید از مراکز نظامی و بیمارستان ها از دیگر برنامه هایی است که با حضور خادمان رضوی در استان قزوین برگزار می شود.

رئیس شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: همه ساله کاروانی متشکل از 5 نفر شامل 3 خادم، روحانی مبلغ و سرپرست کاروان آستان قدس رضوی در استان قزوین دایر است.

وی در پایان گفت: هدف اصلی از حضور خادمان در استان، عبادت از راه دور امام هشتم شیعیان است، زیرا کم نیستند افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند به مشهد مقدس مشرف شوند و به زیارت سفیران بروند. امام رضا (ع) و یارانش.داشتن پرچم متبرک و بسته های تبریک با عبادت این امام رئوف همراه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید