جشن عید غدیر خم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883958

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جشن عید غدیر خم امسال روزهای یکشنبه و دوشنبه (26 و 7 تیرماه) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی شهامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: جشن عید غدیر خم امسال روزهای یکشنبه و دوشنبه (26 و 7 تیرماه) بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن های مهم در حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: جشن عید غدیر امسال در حسینیه اعظم همان برنامه های ذکر شده است و حسینیه اعظم نیز در جشن عید غدیر که در پیاده روی سبزه میدان برگزار می شود شرکت می کند.

شهامی با بیان اینکه چند سالی است حسینیه اعظم مرکز هماهنگی مناسبت های ویژه زنجان است، گفت: حسینیه اعظم در بسیاری از رویدادهای مهم و ویژه همکاری و مشارکت دارد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به هماهنگی برپایی 100 ایستگاه صلواتی و فرهنگی به مناسبت عید ولایت و امامت در زنجان گفت: این ایستگاه ها با همکاری بنیاد غدیر، بنیاد مهدویت و سایر فرهنگیان خواهد بود. گروه ها و حسینیه اعظم زنجان نیز در توزیع اقلام به ایستگاه ها شرکت کردند و جلسه هماهنگی ایستگاه های صلواتی نیز با محوریت حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

وی بیان کرد: 100 ایستگاه فرهنگی و استقبال به مناسبت عید غدیر خم در زنجان برپا می شود و اقلامی به عنوان تبرک در اختیار ایستگاه ها قرار گرفته تا بین شهروندان از جمله کودکان توزیع شود.

شهامی با بیان اینکه گروه های مختلف فرهنگی در زنجان برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت روز غدیر خم در زنجان فعال هستند، خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی این گروه ها در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد و تمام تلاش ها بر این بود تا دهه امامت و ولایت برگزار شود. امامت و ولایت و جشن های این دهه با شور و شکوه بیشتری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید