جعل ضد انقلاب به سبک پینوکیو در مورد مرگ دختر آملی


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905299

دروغ دیگری که رسانه های ضد انقلاب را رسوا کرد.

روز گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی ضدانقلاب منتشر شد که در آن ادعا شده بود مردی با شلیک گلوله مامور امنیتی کشته شده است که بررسی های این حادثه نشان می دهد ادعای رسانه های ضد انقلاب کذب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، تحرکات تبلیغاتی دشمن و تلاش آنها برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی غیرطبیعی نیست. راهبرد «تسخیر کشورهای بدون خونریزی» با استفاده از ابزار رسانه ای از دیرباز به عنوان یکی از محوری ترین سیاست های «جنگ نرم» علیه کشورمان در فضای سایبری و رسانه ای دنبال می شود. سیاستی که در آن با برجسته کردن «دروغ‌ها» و «ادعاها» و تحمیل شدید آن‌ها به افکار عمومی از منابع مختلف رسانه‌ای، اقدام به وقوع پدیده «وارونگی عقیده» می‌شود، پدیده‌ای که در آن مخالفان تلاش می‌کنند تا مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود را متقاعد کنند. ، اینکه با استفاده از القای فکری به دنبال یک هدف بزرگتر هستیم. در گزارش پیش رو به 10 رویدادی پرداخته‌ایم که بیشترین ضریب را در رسانه‌های مخالف برای برگرداندن افکار عمومی داشته‌اند.

روز گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب در دوپلان منتشر شد که نشان می دهد مرد مسلح از بالای چند پله تیری شلیک می کند.

اگرچه نوع سلاح و رزمی یا غیر رزمی بودن آن مشخص نیست، اما همزمان و در پس زمینه، فردی که از تلفن همراه مردم آمل عکس می گیرد، روی زمین می افتد و اطرافیان او در حالی که دوربین گوشی همچنان روشن است و ضبط می شود، می گویند او (صاحب گوشی) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و روی زمین افتاده است.

با اتصال این دو فریم، جریان ضد انقلاب مدعی است که فرد متوفی (مرحوم چلاوی) با شلیک اسلحه در فریم اول کشته شده است.

در همین زمینه، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران درباره این فیلم (که در تاریخ 9 شهریور ضبط شده است) به خبرنگار توضیحاتی ارائه می کند.

بر این اساس سرهنگ علی کیاسری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در این فیلم ادعا می شود فرد مورد اصابت گلوله مرحوم چلاوی است در حالی که بررسی های ما نشان می دهد فیلم پخش شده بریده شده است.

وی ادامه داد: همانطور که در فیلم مشخص است زاویه شلیک از بالا و ارتفاع به سمت پایین است، در حالی که آثار گلوله روی بدن مرحوم چلاوی نشان می دهد که گلوله از جلو به عقب شلیک شده است. از چپ و پایین به بالا این سه زاویه نشان می دهد که هیچ یک از گلوله ها از بالا شلیک نشده است بلکه یکی از بین جمعیت (هم سطح خانم چلوی) به سمت او شلیک می کند.

نکته دیگری که کایسری به آن اشاره می‌کند این است که چندین مورد تیراندازی پرسنل امنیتی توسط جمعیت معترضان (مانند آنچه برای مرحوم چلاوی اتفاق افتاد) در چنین تجمع‌هایی وجود داشته است.

محمد کریمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران نیز گفت: متأسفانه در اغتشاشات اخیر شاهد طرحی مرگبار برای رساندن این معضل به نیروهای امنیتی و انتظامی بوده ایم.

ناکامی دشمنان و ضدانقلاب باعث شد که آنها به «عملیات ضد ادراک» دروغ پینوکیو روی بیاورند.

گزارش ها از وضعیت شهرهای مختلف حاکی از آن است که حضور مراجع دولتی در بین مردم، اعتماد مردم به رئیس جمهور، آگاهی از نحوه اجرای این طرح، پرداخت یارانه ها و تعیین هدف گذاری برای آن و همچنین همانطور که نخبگان اطلاعاتی عمیق نهادهای نظارتی و انقلابی نقشه دشمن را خنثی کردند و ته جامعه حاضر نشد در کنار شورشیان باشد.

رهبر انقلاب اسلامی چندی پیش نسبت به یأس دشمن برای تضعیف و اصرار آنها بر جنگ بین سطوح و ترکیبی، مانور سایبری روزهای آخر، نشانه این امر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید