جلسه عمومی و سالانه فدراسیون دوومیدانی برگزار شد/ تصویب آیین نامه انتخاب اعضای کمیته.


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894201

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون دوومیدانی با تصویب آیین نامه انتخاب کمیته های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی (1400) فدراسیون دوومیدانی عصر امروز (چهارشنبه 9 شهریورماه) با حضور هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، محمد پولادگر معاون مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و رئیس برگزار شد. این نشست و همچنین اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک.

محمد پولادگر به عنوان رئیس مجمع از دو و میدانی به عنوان امید وزارت ورزش و پایه همه رشته های ورزشی در بین همه رشته های ورزشی یاد کرد و اظهار داشت: دو و میدانی پایه ورزش است و یکی از رشته های پر مدال به حساب می آید. به امید وزارت ورزش همچنین تمامی جامعه دو و میدانی باید با همدلی و یکنواختی موفقیت این رشته را در مسابقات مهم و برجسته بین المللی به ویژه بازی های آسیایی و سپس المپیک تضمین کنند.

در این جلسه گزارش فعالیت فدراسیون دوومیدانی و گزارش حسابرس مستقل صورت های مالی سال 1400 ارائه شد.

خزانه دار و بازرس فدراسیون نیز گزارش های خود را به اعضا ارائه کردند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا، تقویم ورزشی سال 1401 و آیین نامه برگزاری انتخابات کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به تصویب رسید.

در ابتدای این مجمع هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی گزارشی از عملکرد این فدراسیون در رشته های مختلف در سال 1400 ارائه کرد.

وی افزود: چندین پرونده قضایی داشتیم که برخی از آنها را به بهترین نحو حل کردیم.

وی افزود: در خصوص حفظ اراضی مجموعه آفتاب مسائلی داشتیم و در دوره قبل فدراسیون نیز مواردی داشتیم که خوشبختانه برخی از آنها به بهترین شکل ممکن برطرف شد.

صیامی تصریح کرد: تمامی حساب های ما به دلیل بدهی مالیاتی بسته شد. خوشبختانه ما توانستیم این مسائل را حل کنیم و جرایم مالیاتی فدرال را ببخشیم. همچنین تضمین لازم برای پرداخت بدهی مالیاتی سال های گذشته به ما داده شد، زیرا و همچنین مسائل حقوقی فدراسیون که چندین سال است ادامه دارد، سال 1400 تقریباً دست و پای ما را بست.

صیامی افزود: با فدراسیون های بلاروس، هند، ترکیه و عراق تفاهم نامه امضا کرده ایم تا از ظرفیت آنها استفاده شود و بتوانیم همکاری خوبی با سایر کشورها داشته باشیم.

وی افزود: پیشنهاد احداث کمپ پرتاب و پرش در مجموعه آفتاب الخبال را به سید حمید سجادی از مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان داده ام و در این زمینه موافقت وی را دریافت کرده ام و امیدوارم اعضای تیم مجمع نیز با ساخت و ساز در این کمپ موافقت خواهد کرد.

در نهایت موارد مطرح شده در این جلسه با نظر اعضای جلسه به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید