جلسه کارشناسی برای رفع ابهامات و شبهات تشکیل می شود.

ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802708

واکنش استاندار مرکزی به اعتراضات به طرح جهش تولید مسکن در اراک؛

استاندار مرکزی در نامه ای به اعتراضات نسبت به جهش پروژه مسکن (پروژه 8100 واحدی) اراک پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد اهل الائمه استاندار مرکزی در نامه ای به اعتراضات نسبت به طرح جهش تولید مسکن (پروژه 8100 واحدی) در اراک پاسخ داد.

در این نامه آمده است:

با توجه به برخی ابهامات مطرح شده از سوی برخی افراد به ویژه نامه نگاری و مصاحبه باز برخی از دلسوزان در خصوص زمین های مربوط به پروژه 8100 واحدی پروژه «جهش تولید مسکن»، دفتر مرکزی آمادگی دارد تا با حضور کلیه عوامل، جلسه کارشناسی برگزار کند. و ورودی ها «به اطلاع سازمان ها و کارشناسان ذیربط و غیردولتی جهت بررسی سوابق، ابعاد حقوقی، ابهامات و شبهات می رساند.

همچنین توصیه می شود کلیه ثبت نام کنندگان انتخاب شده در قرعه کشی همان مسیر اعلام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی را طی کنند. بدیهی است در صورت تغییر در شرایط پرداخت، حقوق متقاضیان محفوظ خواهد بود.

5183a2d0 3467 4605 8c8d 2b926f38f711 خبر خاکستری

در حالی که طبق قانون جهش تولید مسکن، زمین باید به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گرفت، اما پس از قرعه کشی بین متقاضیان ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن، اسامی 8100 نفر و افراد اعلام شده در قرعه کشی اعلام شد. مقرر شد علاوه بر 40 میلیون تنی که به حساب بلوکه شده خود نزد بانک مسکن واریز می کنند، باید 26 میلیون تن نیز برای زمین پروژه به خیرین پرداخت کنند. مردم وارد مجلس شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید